سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمی کاران آستانه‌ای قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ

رزمی کاران آستانه اشرفیه قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ گیلان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رقابت‌های کیک بوکسینگWKA قهرمانی گیلان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت دهه فجر با حضور ۸۵ رزمی کار در در رشت برگزار شد.

در این رقابت ورزشی  رزمی کاران  که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت برگزار شد، رزمی کاران در قالب‌های مختلف ورزشی با هم رقابت کردند.

در رقابت‌های انفرادی ودر رده سنی نوجوانان، در وزن ۳۰ کیلوگرم آریا الله بخش، در وزن ۳۵ کیلوگرم علیرضا پاک شریفی، در وزن ۴۰ کیلوگرم محمد مرادی، در وزن ۴۵ کیلوگرم اسماعیل صالح پور و در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرحسین رستگار با برتری برابر رقبای خود قهرمان شدند.

همچنین در رقابت‌های رده سنی جوانان و در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدجواد حسن پور، در وزن ۶۰ کیلوگرم علی پورقاسمی، در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسن رحیمی، در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین صفری و در وزن ۷۰+ کیلوگرم علی امیری اول شدند.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز، در وزن ۵۵ کیلوگرم فرزان صدیقی، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد امیدی، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد هوشیار، در وزن ۷۹ کیلوگرم عقیل قربانپور، در وزن ۷۵ کیلوگرم پویا رحیم نژاد، در وزن ۸۰ کیلوگرم سینا مرادی، در وزن ۹۰ کیلوگرم نیما رضی زاده و در وزن ۹۰+ کیلوگرم سجاد ندیمی برابر رقبای خود به برتری رسیدند و مقام قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ WKA گیلان گرامیداشت دهه مبارک فجر را کسب کردند.

در مجموع این رویداد ورزشی تیم کیک بوکسینگ آستانه اشرفیه با کسب ۹ مدال طلا، ۸ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد و قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ WKA گیلان شد.

 

انتهای پیام/م.ع

آستانه اشرفیه قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ گیلان شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.