سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان امروز هم بارانی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش باران در استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری است و به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: امروز در مناطق شمالی، غربی و جنوب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را داریم.

وی افزود: دیروز بیشترین بارش در ریسه شهربابک و دهبکری بم با ۱۰ میلی متر مربع، کهنوج ۸ میلی متربع، کرمان وبافت ۶ میلی متر مربع بارش داشتند.

سلاجقه با اشاره به اینکه این بارش‌ها تا صبح سه شنبه ادامه دارد اظهار کرد:طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: در ارتفاعات بارش برف و تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی گفت: به دلیل بارش برف سطح جاده‌ها لغزنده است رانندگانی که قصد تردد در این زمان را در جاده‌های کوهستانی دارند با مراقبت زیاد رانندگی کنند.

سلاجقه افزود: از عصر امروز کاهش دما در استان داریم و تا آخر هفته دامه دارد.

وی اظهار کرد: در حالی نرماشیر در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته شهربابک با ۵ درجه سانتیگراد زیر صفرسردترین نقاط استان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان رایک درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.


انتهای پیام/س

دمای امروز شهر کرمان

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.