سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ طرح در سراوان ویژه دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد

۲ طرح در سراوان با حضور رئیس هیات مدیره صندوق کار آفرینی امید کشور، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ،علی ربیعی رئیس هیات مدیره صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: با حمایت صندوق کار آفرینی امید در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال خرد در منطقه سراوان سردخانه یاقوت بلوچستان افتتاح و کارگاه سفال کلپورگان این شهرستان نیز کلنگ زنی شد.

ربیعی گفت: سردخانه یاقوت بلوچستان با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح که ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سفال کلپورگان دارای قدمت چندین هزار ساله است، افزود: این کارگاه با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان به عنوان یک خوشه صنعتی کلنگ زنی شد که خوشبختانه اعضای این تعاونی از مردم خود روستا هستند.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: راهی که صندوق کار آفرینی امید پیش رو دارد حمایت از اشتغال‌های خرد است که با سرمایه گذاری‌های کم میزان اشتغال بالاتری نسبت به سرمایه گذاری‌های بزرگ دارد.

وی ادامه داد: سیاستی که صندوق کارآفرینی امید در مناطق محروم دنبال می‌کند تامین مالی مشاغل خرد و اشتغال با متصل کردن مشاغل سنتی در جوامع محلی و معرفی آن‌ها به بازار‌های ملی و بین المللی است.

ربیعی اظهار داشت: همایش کارآفرینان سیستان و بلوچستان به منظور توسعه صندوق‌های کارآفرینی بزودی در این استان برگزار خواهد شد.

علی ربیعی رئیس هیات مدیره صندوق کار آفرینی امید کشور را در این سفر اصغر نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور و محمد باسط درازهی نماینده شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/پ

 افتتاح و کلنگ زنی طرح های ویژه دهه فجر در سراوان

برچسب ها: محیط زیست ، کشف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.