سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۱ طرح ورزشی در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال ۱۱ طرح ورزشی در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان به افتتاح ۱۱ طرح ورزشی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی از افتتاح سالن ورزشی مدرسه تیزهوشان همدان خبر داد و گفت: یک سالن ورزشی در روستای ابرو و یک سالن نیز در روستای انصار الامام از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در شهرستان همدان به بهره‌برداری می‌رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان به افتتاح یک سالن ورزشی در روستای تجرک  فامنین اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای کفپوش سالن ورزشی دبیرستان دخترانه روستای کوهین در کبودراهنگ، کفپوش سالن ورزشی شهرک سیمان رزن، اجرای کفپوش سالن ورزشی منطقه قروه درجزین و کفپوش سالن ورزشی هنرستان حضرت زهرا(س) فامنین نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام افتتاح خواهد شد.

جعفری با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی منطقه جوکار گفت: همزمان احداث زمین چمن مصنوعی شهرستان تویسرکان نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای کفپوش سالن ورزشی مجتمع برنا در همدان اظهار کرد: سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و ورزشی برنا نیز در ایام مبارک دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان ادامه داد: برای افتتاح ۴ سالن ورزشی، افتتاح زمین چمن مصنوعی جوکار، سالن کنفرانس مجتمع برنا و خرید تجهیزات ورزشی استاندارد به منظور آغاز فعالیت‌های ورزشی در این اماکن ورزشی اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است

انتهای پیام/ب

افتتاح طرح ورزشی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.