سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛

پلمب ۴ مرکز دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز در ارومیه

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمب ۴ مرکز دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،امید رضایی مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تضمین ارائه‌ی خدمات درمانی ایمن به شهروندان ، ناظرین معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی، در طی دو هفته‌ اخیر، پس از شناسایی و احراز تخلف مراکز غیر مجاز درمانی شهرستان ارومیه، چهار واحد دندانسازی و دندانپزشکی بدون مجوز را به اتهام ایجاد موسسه فاقد مجوز و دخالت در امور دندانپزشکی پلمب کردند و پرونده‌ی آن‌ها در اختیار مراجع قضایی و تعزیراتی قرار گرفت.

وی افزود: محل فعالیت یکی از این مراکز در روستایی واقع در اطراف ارومیه بود و مرکزی دیگر دارای چندین فقره سابقه‌ی فعالیت غیر قانونی و اِعمال مقررات بوده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنین گفت: از اول سال جاری تعداد ٢٩ واحد غیر مجاز دندانسازی و دندانپزشکی در ارومیه پلمب شده است.

انتهای پیام/م

۴ مرکز دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز در ارومیه پلمب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نگین
۰۸:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
با سلام لطفا مانع کار واحد های دندانسازی که در کانالهایی تلگرام با استفاده از عنوان دندانپزشک و دکتر بدون مدرک پزشکی مشغول اغفال مردم و جمع کردن مشتری با قیمت مناسب هستند را نیز بگیرید