سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی اصل در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

شهیدان اسوه استقامت، پایداری و دفاع از اسلام هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: شهیدان را اسوه استقامت، پایداری و دفاع از اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، ناصر مسلمی سواری که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد، با تقدیر از نقش شهدای مدافع حرم در اعتلای ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان اسوه‌های استقامت، پایداری، دفاع از اسلام و دستاورد‌های اسلامی هستند، افزود: راه شهداء نشان دهنده میزان ایمان آن‌ها به خداوند متعال و اعتقاد راسخ آن در راه دفاع از اهلبیت علیهم السلام است.

موسوی اصل خطاب به خانواده و فرزندان این شهید والامقام اظهار داشت: علیرغم اینکه جای این شهدا نزد شما خالی است، اما افتخار و عزتی که به شما هدیه شده ارزش بسیار بزرگی است که در روزگار ما به هرکسی تعلق نمی‌گیرد.

در این دیدار، همسر شهید به بیان خاطراتی از آرامش، صلابت، شجاعت و ایمان این شهید بزگوار سخن به میان آورد.

شهید ناصر مسلمی سواری همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان خود به این کشور رفت و در ۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/گ

شهدا نماد استقامت هستند

برچسب ها: شهدا ، آموزش و پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.