سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به مناطق محروم جرقویه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت : همزمان با چهلمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ،کاروان سلامت و نیکوکاری این جمعیت با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم به بخش‌های جرقویه علیا و جرقویه سفلی این شهرستان اعزام شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری طادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه مشارکت و حضور در کاروان‌های سلامت و نیکوکاری اعزامی به نقاط محروم و کم برخوردار، تبلور خدمت رسانی اعضای داوطلب این جمعیت است اظهار کرد : داوطلبان هلال‌احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتازند‌ و خدمات داوطلبانه با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌شود.

وی  افزود: در راستای حضور موثر کاروان‌های سلامت و نیکوکاری در مناطق کم‌برخودار، جلسات هم‌اندیشی و نیاز سنجی با حضور بخشداران و  مسئولان بخش‌ها برگزار شد تا علاوه بر همکاری مشترک با اطلاع‌رسانی دقیق و سنجش نیازهای مردم در این مناطق خدمات متناسب با نیازها ارائه شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با اشاره به حضور فعال بیش از  ۱۱۰ نفر از اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در این کاروان گفت: مناطق شمال غرب ، جنوب غرب ، شرق ، جنوب و مرکزی جمعیت هلال احمر استان در این کاروان مشارکت کردند.

انصاری طادی تصریح کرد: اعضای کاروان سلامت ضمن استقرار در مدارس ، مساجد و مراکز بهداشت اقدام به ارائه خدماتی مثل ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص ، روانشناس ، مشاور خانواده، تحصیلی ، حقوقی ، پایش سلامت ، آزمایش قند و کنترل فشار خون به مردم نیازمند کردند.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ، مسابقات ورزشی وکلاس های خلاقیت توسط تیم های سحر این جمعیت اشاره و اظهار کرد : آموزش مهارت‌های زندگی ، مدیریت بحران ، آمادگی در برابر مخاطرات و امداد و کمک‌های اولیه ، برگزاری کارگاه کارآفرینی و همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، سرکشی به خانواده‌های بی‌بضاعت و ارائه خدمات به مددجویان و بیماران سخت درمان از دیگر برنامه‌های کاروان سلامت بود.

انتهای پیام/م

خدمات داوطلبان هلال‌احمر به مردم مناطق محروم جرقویه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.