سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر روز یک طرح گازرسانی

شرکت گاز مازندران برنامه ۱۰۰ روزه به ازای هر روز یک روستا را گازرسانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در نشست خبری گفت: ساکنان ۱۰۵ روستای مازندران در ایام دهه فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۷ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، افزود: ۱۴۸ میلیارد تومان برای بهره برداری از این طرح‌ها برآورد شده است، افزود، ۱۰۶ میلیارد تومان از این مبلغ تاکنون برای انجام این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع ۳ هزار و ۶۱۹ روستای استان ۲ هزار و ۸۹۳ روستا قابلیت ایجاد شبکه برای گازرسانی دارند که تاکنون ۲ هزار و ۲۰ روستای گازدار شدند.

جعفر احمدپور گفت: حدود ۸۰۰ روستا بدلیل قرار گرفتن در مناطق صعب العبور، یا جمعیت کم امکان نصب و انتقال تاسیسات گازی ندارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد شهر‌های مازندران از نعمت گاز برخوردارند، افزود: شهر‌های آلاشت، گزنک و بلده گازدار نیستند که اهالی شهر آلاشت تا آخر فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بلده نیز قبل از عید آغاز می‌شود و برای گاز رسانی به گزنک هم تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا گاز از ایستگاه امامزاده هاشم به این منطقه منتقل شود.

وی تعداد مشترکین شرکت گاز مازندران را یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: مجموع مطالبات این شرکت از مشترکین دولتی، غیر دولتی، صنعتی و خانگی، ۱۶۷ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ک


گاز رسانی به ۱۰۵ روستا

برچسب ها: دهه فجر ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.