سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دوره گردهایی که کارت عابر بانک مشتریان را خالی می کردند

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری ۵ فرد کلاهبردار که در پوشش میوه فروش دوره گرد اقدام به حک و اسکن کارت‌های عابربانک مشتریان و سپس اخاذی از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.  

سرهنگ هوشنگ مبارکی   فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری و برداشت از حساب به روش اسکن کارت از شاکی و واریز به حساب شخصی دیگر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند اعضای این باند ۵ نفره کلاهبرداری را که در قالب میوه فروشان دوره گرد فعالیت می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ۳ نفر ان‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ مبارکی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری ۲ همدست دیگر آن‌ها ادامه دارد، گفت: ۳ متهم دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که پس از خرید مشتریانشان از آن‌ها با کارت بانکی، با زیرکی اقدام به اسکن شماره روی کارت کرده و پس از پرسیدن رمز در فرصتی مناسب اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی جوانرود در پایان گفت: دستگیری افراد سارق و کلاهبردار از جمله اولویت‌های همیشگی پلیس این شهرستان بوده است.

 انتهای  پیام/ز


دستگیری ۵ فرد کلاهبردار در جوانرود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.