سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان عنوان کرد:

خوزستان استانی ممتاز از حیث شرایط خدادادی است

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: خوزستان استان ممتازی از حیث شرایط خدادادی مثل نفت، گاز، فولاد، پتروشیمی است و کمتر استانی این شرایطی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن کاویانی، مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان بیان داشت: خوزستان استان ممتازی از حیث شرایط خدادادی مثل نفت، گاز، فولاد، پتروشیمی است و کمتر استانی چنین شرایطی را دارد که نیاز است در این شرایط خاص از ظرفیت‌های بالقوه به نحو احسن بهره‌مند و بخشی از آن‌ها را بالفعل کنیم.

وی افزود: این استان با وجود همه شرایط مختلف آن از جمله آلایندگی و ریزگرد، کشش و جذبه‌ای دارد که هرکسی با رفتن دوباره علاقمند بازگشت به این استان است.

کاویانی عنوان کرد: نتوانستیم از شرایط سرمایه گذاری به نحو احسن استفاده کنیم و  بخشی از این وضعیت به حساسیت‌های بالای مدیران استانی مربوط می‌شود که صدور مجوز‌های سرمایه گذاری گاهی تا بیش از ۳ ماه زمان می‌برد.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم بخشی از سرمایه گذاری را تسهیل کنیم؛ نیازی به طولانی شدن صدور مجوز و کند بودن فرآیند‌ها نیست و برای این هدف نباید همه کار‌ها را مستقیم از تهران پیگیری کرد.

انتهای پیام/م

خوزستان سرشار از ظرفیت های اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.