سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاوه‌گویی‌های جدید نتانیاهو علیه غزه، سوریه و ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پوچ تهدید کرد حتی در دوران انتخابات نیز این رژیم در اقدام علیه غزه، سوریه و ایران تردید نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی در نشست کابینه این صهیونیستی گفت در دوره انتخابات هم، رژیم صهیونیستی از اقدامات خود علیه غزه دست برنخواهد داشت و تردیدی برای اقدام علیه ایران و سوریه ندارد.

او گفت: «اگر آرامش در غزه حفظ نشود، حتی در دوره انتخابات ما برای اقدام علیه آن‌ها تردید نخواهیم کرد». 

نتانیاهو اعلام کرد از هفته گذشته ساخت مانع جدید در مرز غزه برای جلوگیری از ورود فلسطینی‌ها شروع شده است. این مانع جایگزین سیم‌خاردار‌هایی می‌شود که قدرت بازدارنگی زیادی ندارند.

او در ادامه گزافه‌گویی‌های خود گفت: «من پیام روشنی برای مقامات تهران دارم: ما قاطعانه به اقدامات خود ادامه خواهیم داد تا آینده اسرائیل تضمین شود. ما از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای اقدام علیه ایران استفاده می‌کنیم تا امنیت اسرائیل و آینده آن را تضمین کنیم».

جروزالم پست نوشت: این اظهارات نتانیاهو در واکنش به رونمایی ایران از موشک کروزی بود که بنا به گفته مقامات تهران، برد ۱۳۰۰ کیلومتری دارد و می‌تواند در ارتفاعات پایین پرواز کند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.