سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکیک زباله از مبدا در قالب نمایش عروسکی به کودکان آموزش داده می شود

مدیرعامل مدیریت پسماند کرمان گفت:تفکیک زباله از مبدا در قالب نمایش عروسکی در نمایشگاه دستاورد‌های چهلمین سالگرد انقلاب به دانش آموزان مدارس و مهد‌های کودک آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا قربانی؛ مدیرعامل مدیریت پسماند کرمان با اشاره به اینکه تفکیک زباله از مبدا و کاهش حجم زباله از اهداف سازمان مدیریت پسماند محسوب می‌شود، گفت: در این راستا آموزش‌های عملی مدیریت پسماند به کودکان به عنوان تاثیرپذیرترین قشر جامعه، امری مهم و ضروری است و به همین دلیل آن را در اولویت آموزش‌های سازمان قرار دادیم.

وی افزود: به همین منظور و با توجه به استقبال خوب شهروندان به ویژه مدارس و مهد‌های کودک، در ایام نمایشگاه هر روز، در دو نوبت صبح و عصر دوره آموزش تفکیک زباله از مبدا برای کودکان در قالب نمایش عروسکی برگزار می‌شود.

قربانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص تعامل و همکاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری در راستای توسعه فرهنگ مدیریت پسماند، اظهارداشت: امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم این دوره‌های آموزشی را به طور مداوم برگزار کنیم.

آموزش‌های عملی مدیریت پسماند در قالب نمایش عروسکی در ایام نمایشگاه هر روز در شیفت صبح (دو نوبت ساعت‌های ۹ و ۱۱) و عصر (ساعت ۱۷) برای دانش آموزان مدارس و مهد‌های کودک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

آموزش‌های عملی مدیریت پسماند در قالب نمایش عروسکی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.