سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمترین آمار طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: کمترین آمار طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به دلیل کمرنگ بودن تجملات و توقعاتشان بوده لذا پایبندی آن‌ها به خانواده بیشتر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت بررسی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان گفت: کمترین آمار طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، می‌باشد، زیرا تجملات و توقعات در بین این خانواده‌ها بسیار کم‌رنگ‌تر بود، لذا پایبندی آن‌ها به خانواده بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: این افراد نیازمندی‌های متفاوتی دارند و کمیته امداد در حد توان در جهت تسهیل‌گری به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان مهمترین رویکرد و دیدگاه کمیته امداد  و با توجه به سازکاری که برای توانمندسازی تعریف کردیم است تصریح کرد: طرح‌های توانمندسازی کمیته امداد جز طرح‌های موفق است.

صادقی به نظارت‌های کمیته امداد از ابتدا تا انتها به صورت مستمر از مددجویان که برای آن‌ها شغل ایجاد و از آن‌ها حمایت می‌کند اشاره کرد و گفت:۴ هزار مددجوی قالیباف در استان کرمان داریم ضمن آنکه در فروش فرش نیز به مددجو کمک می‌کنیم.

وی از حمایت کمیته امداد از کارفرمایانی که مددجویان این کمیته را به‌کار گیرند، خبر داد.

صادقی  بیان کرد: با مشارکت سپاه ۷۴۶ واحد مسکونی در سطح استان در حال احداث داریم.

وی با بیان اینکه ۴ هزار دانشجوی و ۲۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان هستند افزود: همایشی در اسفندماه برای فارغ التحصیلانی که مددجوی کمیته امداد بوده‌اند، برگزار خواهیم کرد.

صادقی با اشاره به اینکه کمیته امداد را مولد فقر نیست تصریح کرد: در استان کرمان بیشترین توجه ما به مناطق محروم است، اما برای رسیدن به وضعیت نرمال اقتصادی و فقر زدایی راه زیادی باقی مانده است.

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری کمیته امداد در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان افزود: در سال ۹۶ کمیته امداد استان کرمان بایستی حدود ۴ هزار شغل ایجاد می‌کرد، اما ما در پایان سال گذشته ۷ هزار و ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کردیم و براساس نظریه صاحب‌نظران بالای ۹۰ درصد شغل‌های کمیته امداد استان پایدار است.
انتهای پیام/ی

 کمیته امداد کرمان پارسال رتبه نخست ایجاد اشتغال در سطح کشور را کسب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.