سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی خبرداد؛

پوشش کامل سامانه دیجیتال استان مرکزی با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر

معاون صدا و سیمای استان مرکزی از پوشش کامل سامانه دیجیتال این استان در دهه فجر خبرداد.

حسن نجمی معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر شبکه آفتاب در ۱۷ بهمن، پوشش کامل سامانه دیجیتال استان مرکزی کامل می‌شود.

نجمی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لطف حق در طی مراسمی با حضور مسئولین ملی و استانی ۶۰ پروژه فنی با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد ریال که توسط صدا و سیما استان مرکزی در سال جاری به بهره برداری رسیدند به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها ۳۷ ایستگاه دیجیتال بوده که تکمیل پوشش سامانه دیجیتال استان را رقم زده و همزمان در ۱۰ شهرستان ایستگاه‌های مختلف روستایی به بهره برداری می‌رسند.

معاون فنی صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: با این پروژه‌هایی که افتتاح خواهند شد ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۲۱ شبکه رادیویی به صورت دیجیتال با ۹۹/۹ پوشش جمعیتی استان به طور رسمی به بهره برداری میرسد.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها در مناطق بالای ۲۰ خانوار استان مرکزی پوشش دیجیتال ۱۰۰ درصد پوشش داده شده و اگر بخواهیم طبق آمار‌های رسمی اعلام بکنیم پوشش کامل شده است.

انتهای پیام / ج

۱۷ بهمن بهره برداری از طرح‌های دهه فجر صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.