سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از دانش آموزان تلاشگر

با حضور مدیر آموزش و پرورش باغملک از دانش آموزان تلاشگر دبستان شهید نصر گدار پهن تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور مدیر آموزش و پرورش باغملک از دانش آموزان تلاشگر دبستان امام علی (ع)گدارپهن در ایام دهه مبارک فجر تقدیر شد.

نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: محرومیت زدایی و ایجاد عدالت آموزشی از اهداف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با انقلاب اسلامی تحقق یافت.

وی افزود: آموزش، رکن اساسی توسعه کشور است و تشویق دانش آموزان به آموختن از کار‌های اساسی آموزش و پرورش است.

گفتنی است، در این مراسم جوایزی هم از طرف کانون پرورشی تربیتی الزهرای باغملک به داش آموزان اهدا شد.

نیک مقام بیان داشت: پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون فداکارای شهدای گرانقدر است و آسایش و امنیت ما در سایه این عزیزان به دست آمد و امیدوارم شما جوانان عزیز ادامه دهنده راه شهدا باشید و در مسیر اعتلای میهن عزیزمان بکوشید.

حجت الاسلام والمسلین سیدعلی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حاصل تلاش‌ها و مبارزات دانش آموزان و دانشجویان آگاه و عاقل در سال‌های خفقان بود و لذا در سال ۵۷ مبارزه با استکبار را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی بار حفاظت از کشور را به دوش کشیدند چنانچه بیشترین تعداد شهدا را از دانش آموزان شاهد بودیم همانطور که در باغملک تعداد شهدای دانش آموز کم نیستند لذا دانش آموزی می‌تواند موفق باشد که راه شهدا را بشناسد.

هاشمی نژاد گفت: دانش آموزان باید برای روزی که کشور به شما نیاز دارد  مسئولیت‌ها را به عهده گیرند، زیرا اداره کشور کار بسیار بزرگی است و با درس خواندن می‌توانید به آمادگی دست یابید.

انتهای پیام/م

در مراسمی از دانش آموزان تلاشگر تجلیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.