سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال ایجاد شده در شهرک صنعتی ایوان رضایت بخش است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد‌های قابلیت دار خوبی در شهرک صنعتی ایوان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد‌های قابلیت داری در شهرک صنعتی ایوان ایجاد شده که با اجرای طرح‌های خوب زمینه اشتغال خوبی فراهم کرده است.

 صالحی نیا افزود: شرکت تعاونی مستقر در این شهرک با نام ۲۴۵۱ در زمینه تولید اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم فعالیت خود را به بهترین شکل می‌دهد و زمینه اشتغال خوبی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: تولیدات در بخش مصارف کشاورزی نیز مناسب و با تامین سرمایه در گردش و تقویت منابع مالی مورد نیاز و افزایش ظرفیت می‌تواند به این حوزه نیز کمک کرد.
مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص مسائل زیست محیطی این شرکت نیز گفت: تمهیدات لازم توسط سرمایه گذاران شرکت برای رفع مشکلات موجود پیش بینی شده است.

صالحی نیا بیان کرد: شرکت نورد نیز یکی دیگر از واحد‌های فعال شهرک ایوان است که علاوه بر اشتغالزایی مناسب تولیدات با کیفیتی را نیز به بازار عرضه می‌کند.
وی گفت: این شرکت در زمینه نورد فعال است و مشکلات موجود در آن باید رفع شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: طرح توسعه شرکت در زمینه تولید شمش فولادی نیز در حال اجراست و قبل از رسیدن به مرحله تولید باید برق مورد نیاز آن تامین شود.

وی تاکید کرد: در این راستا از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل برق مورد نیاز همه شهرک‌های صنعتی مخصوصا شهرک ایوان استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/با

اجرای طرح ها  و توسعه اشتغال درشرکت صنعتی شهرستان ایوان

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.