سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ۳۷۲ فلسطینی از زمان اعلام قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

مرکز تخصصی قدس گزارش داد از زمانی که دونالد ترامپ قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ۳۷۲ نفر در سراسر فلسطین اشغالی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بین المللی قدس، مرکز تخصصی امور فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ۶ دسامبر ۲۰۱۷، قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد بیش از ۳۵۰ فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

مرکز قدس در گزارشی اعلام کرد تعداد کل افرادی که از زمان اعلام ترامپ به شهادت رسیده‌اند ۳۷۲ نفر در سراسر فلسطین اشغالی است که از این تعداد ۷۸ نفر کودک، ۱۱ نفر زن و ۶ نفر معلول بوده‌اند.

بنابر اعلام این مرکز، ۲۰ نفر از نیرو‌های مقاومت نیز هنگام آماده شدن برای مبارزه و ۴۳ نیرو به دنبال گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. این مرکز همچنین از به شهادت رسیدن ۷ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و ترور «الغزی فادی البطش» در مالزی خبر داد.

بر اساس گزارش این مرکز فلسطینی، تعداد شهدای راهپیمایی‌های بازگشت در شرق نوار غزه که از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ آغاز شده است تا ماه ژانویه به ۲۲۴ نفر می‌رسد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.