سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه‌گرفتگی در جاده های همدان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از مه‌گرفتگی و بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک گردان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌ها باز است اظهار کرد: اکنون تردد به روال عادی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در برخی محورهای استان بیان کرد: هم اکنون در محور ملایر ـ اراک، آزادراه ساوه ـ همدان، محور شیرین‌سو ـ زنجان و رزن ـ آوج شاهد بارش برف هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان به مه‌گرفتگی در برخی محورهای همدان اشاره کرد و افزود: محور جوکار ـ تویسرکان، گردنه اسدآباد، آوج و آزادراه ساوه ـ همدان اکنون مه‌گرفتگی دارند.

وی با بیان اینکه اکنون لغزندگی معابر نیز به علت بارش برف وجود دارد افزود: پرسنل راهداری اکنون در حال انجام برف‌روبی و نمک پاشی هستند.

گردان با اشاره به اینکه محور گنجنامه ـ. تویسرکان هنوز بسته است تصریح کرد: رانندگان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات راهداری با شماره ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/د

بارش برف در جاده های همدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.