سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش فوتسال کشورمان در ارتباط با تبانی واکنش نشان داد

مهدی جاوید گفت: مدارک پزشکی ام گواه بر مصدومیتم است و شایعات بی اساس در ارتباط با تبانی را قبول ندارم.

مهدی جاوید بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال کشورمان و تیم گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با مصدومیت اخیرش بیان کرد: مدارک پزشکی من موجود است و به مسئولان تیم ملی ارجاع داده شده است. دلیل این حرف‌های بی اساس (در ارتباط با تبانی با سرمربی تیم ملی) را متوجه نمی‌شوم. من در سن ۳۲ سالگی و تجربه ۱۰ سال بازی ملی نیازی ندارم حرفی را برای کسی ثابت کنم.

جاوید درباره حضورش در مصاف اخیر تیمش مقابل مقاومت البرز گفت: حدودا ۳ هفته است که با تیم فوتسال گیتی پسند تمرین نکرده ام و در بازی مقاومت نشان دادم مهدی جاوید همیشگی نیستم، فقط به خاطر نیاز باشگاه و شرایط پلی آف بود که تن به این بازی دادم.

پیش از این چند تن از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری فوتسال کشورمان، مصدومیت مهدی جاوید را تبانی خوانده بودند تا این بازیکن برای کسب سهمیه آسیایی گیتی پسند با حضور در تیم به کمک تیم بیاید و طبق گفتگو‌های پیش آمده از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خواسته بود تا در بازی دوستانه تیم ملی مقابل صربستان حضور نداشته باشد.

با این حال مهاجم ملی پوش فوتسال کشورمان تمامی شایعاتی که مبنی بر تبانی وی و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به گوش می‌خورد را تکذیب کرد و با مدارک پزشکی به تایید رسیده اش که مهر تاییدی بر مصدومیت وی است، به تمامی شایعات پایان داد.


بیشتر بخوانید:

فوتسالیست های قمی پولدار می‌شوند

شمسایی بازهم آقای گل جهان می‌شود

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان


انتهای پیام/

واکنش مهدی جاوید به ارتباط داشتن در تبانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.