سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد بانوی ملی‌پوش قایقرانی از پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال+ عکس

پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا، برای ملی پوشان کشورمان پاداش میلیونی در نظر گرفته شد که این موضوع واکنش‌های زیادی را در برداشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی برخی انتقادات به پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، پریسا احمدی ملی‌پوش قایقرانی رویینگ و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا با انتشار تصویری از دستان تاول‌زده‌اش از تبعیض نسبت به ملی‌پوشان سایر رشته‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود گلایه کرد.

ملی پوش قایقرانی کشورمان نوشت: "برام سواله چرا برای باخت ٦٠٠٠دلار میدن اما برای برنده شدن و مدال گرفتن ما جایزه کم و اون جایزه هم نصف می‌شه! ایا این انصافه؟ این تصاویر که گذاشتم نشون دهنده زحمتی که می‌کشیمه نیازی به گفتن نیس، ماهی ٤٠٠هزار تومان حقوق بخدا ما هم خیلی زحمت می‌کشیم چرا این همه تبعیض"

گفتنی است پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا، برای ملی پوشان کشورمان پاداش میلیونی در نظر گرفته شد که این موضوع واکنش‌های زیادی را در برداشت.

انتهای پیام/

واکنش ورزشکاران به پاداش ملی پوشان فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۲۰:۰۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
ما راضی نیستیم یک ریال هم به فوتبالی ها بدن
من
۲۰:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
فوتبالیای ایران ی عده عقده ایی هستن هزارتومنم حقشون نیس منکه راضی نیسم همین که میرن خارج بسه شونه چون لیاقتشون همینه
Ali
۱۴:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مدام انتقاد میکنند در قطر اینجا و آنجا میلیون و میلیارد خرج فوتبال میشود پس چرا در ایران این میلیاردها پول به این حضرات نرسد و مدام خود و درامد خود را با بازیکنهای مطرح خارجی مقایسه میکنند اما هیچکدام از این افراد جویای حق ! نمیگویند که آیا در آن کشورها هم اشخاصی برای گرفتاری مالی حاضرند عضوی از بدن خود را بفروشند ؟ آیا دریافتی کارگران آن کشورها هم ۱۱۰ دلار در ماه است ؟ آیا این حضرات شاغل در بنگاه فوتبال ایران کیفیت و بازدهی کارشان در حد و اندازه همکاران خود در همین کشورهایی که نام میبرند هست ؟
کارگر ایرانی
۱۳:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خانم عزیز به فوتبالیستها چیزی نگو به تریپ قباشون ور میخوره بهداد سلیمی ازشون انتقاد کرد بهداد رو قورتش دادن الان ازبهدا چیزی نمونده. یهویی ناراحت میشن ایندفعه 6 تا از ژاپن گل میخورن.