سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخراج داده‌های اطلاعاتی برای جاماندگان از بیمه

داده‌های اشخاص بدون بیمه استخراج شده است و تا پایان هفته در اختیار کارگذاری‌ها صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار می‌گیرد.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بانک اطلاعاتی شامال کد پستی و کد ملی افراد بدون بیمه از بانک‌های اطلاعاتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان هدفمندی یارانه ها، ادارات تامین اجتماعی و ثبت احوال استخراج شده و در حال یکسان سازی است.

وی افزود: داده‌ها پس از یکسان سازی که تا دو روز دیگرپایان خواهد یافت برای اجرا در اختیار کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار می‌گیرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان مازندران هدف از این اقدام را رفع موانع برای پوشش بیمه‌ای این قشر اعلام کرد و افزود: این اقدام با هماهنگی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های همه شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: دو کارگزاری بیمه در ایام الله دهه فجر امسال راه اندازی شد و به مناسبت چهل سالگی انقلاب نیز ۴۰ حکم مستمری بگیری بازنشستگی در ۴۰ روستا به افراد داده می‌شود.

محمد ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ هزار نفر در مازندران زیر پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار گرفتند، گفت:هدف گذاری برای این بیمه در استان ۳۶۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/ک


بیمه افراد با کد ملی و کد پستی

برچسب ها: بیمه ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.