سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت یک مسیر/

زمستان سردی را برای دشمن رقم خواهیم زد/ شهر تهران از امنیت کامل برخوردار است

سردار رحیمی گفت: علی‌رغم همه تهدیدات دشمنان، شهر تهران از امنیت کامل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش رابطان دولتی و شورا‌های معتمدان پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۱۴ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما بر دین ولایت و مردم استوار است.

وی افزود: ما برای پیشبرد اهداف خود باید یک نقشه و مسیر داشته باشیم که اسلام آن مسیر را برای ما تعیین کرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه دین مسیری است که در آن انسان به خدا می‌رسد، تصریح کرد: دین مسیری است که در برابر گردن کشان، زورگویان و مستکبران سر به زیر نخواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه ما ۴۰ سال با استکبار جنگیدیم و با دشمن تا دندان مسلح مقابله کردیم، افزود: این‌ جنگ برای آرمان و هدف ما در حال انجام است که با وجود فرمانده و شخصیتی که مسیر را برای ما ترسیم می‌کند، در حال پیش روی است.

وی تاکید کرد: همان طور که حضور پدر در بسیار مهم است و حضور فرمانده، رهبر، ولی در یک مسیر نیز ضروری و بسیار مهم است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: دین ما می‌گوید که رهبر یک مسیر باید عادل، خستگی ناپذیر، شجاع، نترس، دلاور، حق محور و خدا محور باشد که ما همگی پیرو این رهبر هستیم.

وی افزود: ما باید فکر کنیم که در چه مسیری در حال حرکت هستیم و چه کسانی هستند که در حال ظلم به ما هستند.

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمنان جایگاه سلطنت طلبان، نفاق و منافقان را در کشور می‌دانند، گفت: این جایگاه در بین مردم ما هیچ و پوچ است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی هر غلطی می‌کنند که اهداف خود را پیش ببرند، بیان کرد: آن‌ها در این اقدام موفق نبوده و نخواهند توانست که کاری را پیش ببرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دین، ولایت و مردم پایه‌های انقلاب هستند، گفت: این‌ها ستون‌های اصلی نظام هستند و همواره امام (ره) و رهبر انقلاب به این سه رکن تأکید داشتند و دارند و بیشتر بر مردم تأکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه بحث سازوکار مردمی کردن امنیت در پایتخت از گفتمان در حال تبدیل شدن به عمل است، افزود: مردم هر جا که مشارکت کردند ما پیروز و موفق بودیم. ما از ظرفیت مردم باید استفاده کنیم، همچنین باید از ظرفیت پلیس افتخاری معتمدان، بسیجیان و حتی بازنشسته‌ها استفاده شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این‌ها بسیاری از نکاتی را می‌بینند که ما به دلیل حجم کاری نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم، لذا باید از این ظرفیت استفاده کنیم و این موضوع راهبرد ما است.

سردار رحیمی با بیان اینکه از اقدامات هوشمندانه نیروی انتظامی طراحی معاونت اجتماعی است، گفت: قرار گرفتن پلیس و مردم در کنار هم و استفاده از دیدگاه‌های جامعه و عملیاتی کردن آن بر عهده معاونت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه امنیتی پایدار و با ثبات است که نقطه اتکاء آن مردم باشد، افزود: ۶ هزار پلیس افتخاری در حال کار با پلیس هستند که این موضوع در بین‌ ورزشکاران، هنرمندان، دانشگاهیان، دانش آموزان، علما و روحانیون در حال برنامه ریزی است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ده‌ها نفر از مردم به عنوان فرهنگ یار پلیس به کار گرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت از اینکه نتوانسته در امنیت ما خللی ایجاد کند، ناراحت است، افزود: ما پیرو رهبری هستیم که فرمودند: آمریکا نه می‌تواند غلطی کند.

سردار رحیمی تصریح کرد: با این همه تهدیداتی که دشمن ایجاد کرده مشاهده کنید که شهر تهران از امنیت کامل برخوردار است.

وی افزود: بیش از ۳۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر را در مناطق پایتخت جمع آوری کردیم، به خصوص در مناطق شوش، مولوی و هرندی که این‌ اقدامات انجام شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: من شرمنده آن زنی هستم که فرزند خود را در بین معتادان به مدرسه می‌برد، قطعا تلاش خواهم کرد تا این مسائل تمام شود.

وی افزود: ما آتش به اختیار را در اینجا و بازار سکه شروع کردیم و در حوزه امنیتی اگر تحرکی ایجاد می‌شود، پلیس با اقتدار در حال کار است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان متولی امر در بحث امنیت باید در تمام مسائل ورود کند، گفت: همکاری پلیس و مردم و معتمدان مردم باعث بهتر شدن امنیت جامعه می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه گام برداشتن در ۲۲ بهمن یک عبادت است و خود جشن ۲۲ بهمن تبلور مبارزه با استکبار و جهان‌خواری است، تصریح کرد: فریاد زدن اسلام و قرآن حق طلبی است. باید یک کار بزرگ عبادی انجام شود، برخلاف تابستان گرم، زمستان سردی را برای دشمن فراهم خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.