سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری صبحگاه نیرو‌های مسلح استان در ۴۰ سالگی انقلاب

در ۴۰ سالگی انقلاب، نیرو‌های مسلح امروز با برگزاری صبحگاه مشترک در تیپ ۲۱۶ مستقل ارتش زنجان به شهدای انقلاب و نظام ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان با تبریک دهه فجر انقلاب گفت: به حول قوه الهی ۴۰ سال عزت و سربلندی را پشت سر گذاشته ایم که نشانه پختگی و ایستادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی به بهترین شکل ممکن خود را نشان می دهد افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در غرب بلکه در معادلات بزرگ دنیا حرف اول را می‌زند.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمن قسم خورده انقلاب، تمام تلاش‌ها وبرنامه ریزی‌های خود را برای نرسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی انجام داده است گفت: امروز شاهد باطل شدن توطئه‌های آنان و برگزاری جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شکوهمندمان هستیم.

وی با اشاره به ۳ عامل پیروزی انقلاب از نظر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: رهبری‌های حضرت امام، حضور در صحنه مردم و لطف و عنایت پروردگار متعال که به عنوان عوامل ایجاد کننده انقلاب دقیقا به عنوان عوامل حفظ کننده انقلاب هم هستند.

امیر مظهری فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش هم با تبریک ایام الله دهه فجر پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها خصوصا دفاعی را مرهون جان فشانی مردم و همه سربازان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای نیرو‌های مسلح استان و نفرات برتر مسابقات تیراندازی نیرو‌های مسلح تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/ن
 

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.