سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه کتابخوانی حرمان هور در همدان

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان گفت: همزمان با گرامیداشت انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی حرمان هور در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاطمه عزیزی‌ هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان بیان کرد: کتاب «حرمان هور» شامل دست نوشته‌های شهید احمدرضا احدی، نفر اول رشته پزشکی متولد شهرستان ملایر است که به اهتمام علیرضا کمری چاپ شده و توسط بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تخفیف تهیه و در اختیار معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

وی درخصوص شرایط برگزاری این مسابقه تصریح کرد: تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات و مراکز آموزش عالی همدان با مراجعه به دفاتر امور فرهنگی دانشگاه خود یا دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه بوعلی و علوم پزشکی می‌توانند این کتاب را تهیه و در مسابقه ثبت‌ نام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان ادامه داد:هدف از برگزاری این مسابقه ادای دین به شهدای گرانقدر دفاع مقدس، معرفی الگو‌های دست‌ یافتنی و ملموس به دانشجویان و همچنین معرفی اسطوره‌های دوران دفاع مقدس است.

عزیزی هرمز در پایان افزود: زمان برگزاری این مسابقه ۱۳ اسفند ماه سال جاری است و همزمان با روز شهید از نفرات برتر هر یک از دانشگاه‌ها و سه نفر برتر استانی در مراسمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ب

مسابقه کتابخوانی حرمان هور در همدان

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.