سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از نایب قهرمان لیگ جهانی فرانسه در کرمان + تصاویر

مهدی قراری زاده، نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم کاراته استان کرمان که مدال نقره رقابت هاى لیگ جهانى کاراته وان ٢٠١٩ فرانسه را کسب کرده بود، پس از ورود به فرودگاه، مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی قراری زاده، کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم استان کرمان که در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های لیگ جهانى کاراته وان ٢٠١٩ فرانسه مقابل اوگور آکتاش ترکیه‌ای ضربه سنگینی دریافت کرده و حریف هانسکو شده بود، با توجه به آسیب دیدگی و اجازه ندادن پزشک برای حضور در ادامه مسابقات و طبق قانون داوری نمی‌توانست در دیدار فینال مقابل آنتوان ایساکو از بلاروس حضور یابد و بنابراین به مدال نقره این وزن دست یافت.


این ورزشکار شایسته ی کرمانی ۶ بر صفر استانتین سیمبول از اوکراین را شكست داده بود، سپس در دومین دیدار یک بر صفر محمد احمد رامادان از مصر را مغلوب كرد.

وی در مبارزه سوم یک بر صفر پناه عبدلایف آذربایجانی را برد و در ادامه موفق شد مقابل ایوان وسیچ از کرواسی 6 بر 4 به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه یابد.
قراری زاده در نیمه نهایی ۳ بر ۲ اوگور آکتاش از ترکیه را شکست دهد و فینالیست شد.

با توجه به رقابت بی نظیر قراری زاده مقابل حریفان، پیج فدراسیون جهانی کاراته، وی را شگفتی ساز رقابت های جهانی لیگ کاراته وان پاریس اعلام کرد.

نایب قهرمان لیگ جهانی فرانسه ساعتی پیش وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال جامعه ورزش قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از قراری زاده در فرودگاه کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.