سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در سمنان:

دشمنان با تحریم‌های اقتصادی درصدد کینه‌توزی علیه ایران هستند/هوشیاری از فتنه‌ها یکی از رسالت‌های ملت بزرگ ایران

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز باید بدانیم که تحریم‌های اقتصادی فتنه جدید استکبار جهانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی است و لذا باید در برابر آن هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا  در یادواره شهدای پایگاه‌های بسیج سمنان که شامگاه شنبه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، ضمن بیان اینکه درایت و توانمندی، راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب است، گفت: امروز باید بدانیم که تحریم‌های اقتصادی فتنه جدید استکبار جهانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی است و لذا باید در برابر آن هوشیار بود.

وی بابیان اینکه دشمنان با تحریم‌های اقتصادی درصدد کینه‌توزی علیه ملت ایران است، تأکید کرد: هوشیاری از فتنه‌ها یکی از رسالت‌های ملت بزرگوار ایران است.

وزیر اسبق اطلاعات بابیان اینکه هر جا ملت ما پشتیبان نظام و در میدان حاضر بودند دشمنان شکست خوردند،افزود: دشمنان در اوایل انقلاب درصدد کودتا در ایران بودند اما با درایت امام خمینی(ره) و حضور مردم همیشه این توطئه‌ها شکست می‌خورد.

مصلحی بابیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت است که یکی از دلایل این صلابت همین پشتیبانی و بصیرت مردمی است، گفت: امام خمینی (ره) با اندیشه خود مردم ایران را از تاریکی به نور هدایت کرد.

وی افزود: انقلاب ایران در آستانه چهل‌سالگی استوارتر از همیشه برابر تحریم‌های اقتصادی ایستاده و این نشان می‌دهد که امروز ایران اسلامی با پشتوانه مردمی یک نظام قدرتمند است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی قصد دارند تا بانفوذ مردم، مسئولان و به‌خصوص جوانان و نخبگان را در تصمیم‌گیرها گمراه کنند، گفت: دشمنان سالانه هزینه‌های بسیاری برای ناکامی ملت ایران صورت می‌دهند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه بانفوذ دشمن در کشور تذکرهای جدی می‌دهند.

مصلحی بابیان اینکه درنبرد استکبار با ملت ایران همواره استکبار به افول خواهد رفت، بیان کرد: این یک واقعیت است که اکنون ۱۰‌ میلیون مقاله به منظور فروپاشی آمریکا در جهان منتشر شده و این نشان می‌دهد که پایان استکبار فرا رسیده است.

وی در دیگر بخش سخنان خود بر ضرورت توجه به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده است و برای حفظ آن باید تلاش کنیم.

عضو کابینه نهم بابیان اینکه عربستان در جنگ ایران و عراق ۴۰‌ میلیارد دلار به بعثی‌ها کمک کرده بود که این نشان می‌دهد در هنگام جنگ تحمیلی تا چه میزان دشمنان به دنبال فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی ایران بودند، تاکید کرد: امام خمینی(ره) با اندیشه تابناک همیشگی‌شان در این شرایط مردم را برای نبرد علیه بعثی‌ها بسیج‌ کردند و نظام جمهوری اسلامی در اوج صلابت و رشادت به سرمنزل مقصود رسید.

انتهای پیام / گ

حضور جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در سمنان

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.