سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳هتل سنتی کاشان نشان برتر جهانی گرفت

سه هتل سنتی کاشان موفق به دریافت نشان برتر از پایگاه جهانی "تریپ ادوایزر" سال 2019 شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهران سرمدیان، معاون مدیر کل و رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کاشان ، در گفت وگو با خبرنگاران گفت : امسال نیز همانند سالهای گذشته سه اقامتگاه کاشان در زمره برترین های سایت تریپ ادوایزر قرار گرفت.
وی اظهار داشت : خانه ایرانی ، سرای درب باغ و هتل سنتی منوچهری در نظرسنجی سال 2019 این وب سایت بین المللی در میان ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه برای سفرهای سال 2019 قرار گرفتند.
رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: خانه ایرانی برای چهارمین سال متوالی موفق به دریافت این نشان شد.
به گفته سرمدیان ، خانه ایرانی در نظر سنجی ماه اول سال 2019 رتبه 15 از 25 اقامتگاه برتر خاورمیانه و رتبه 2 از 10 اقامتگاه برتر در ایران شناخته شد.
وی تصریح کرد: خانه ایرانی از جمله اقامتگاههای سنتی است که در سال ۹۰ تاسیس شده و دارای حیاط، پرده سرا، سرداب، نهان خانه، خلوتسرا، بالاخانه و تالار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان  افزود: سرای درب باغ نیز رتبه 21 از 25 اقامتگاه برتر خاورمیانه و رتبه 4 از 10 اقامتگاه برتر در ایران و هتل سنتی منوچهری  رتبه 5 از 10 اقامتگاه برتر در ایران در فهرست سایت بین المللی تریپ ادوایزر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اقامتگاههای کاشان برای چهارمین سال متوالی در این فهرست قرار میگیرد ، افزود: در سال گذشته نیز سرای عامری‌های کاشان از سوی پایگاه اطلاع رسانی تریپ ادوایزر به عنوان ششمین اقامتگاه برتر در خاورمیانه شناخته شد.

حجت الله ناصحی پور مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  کاشان نیز  با بیان اینکه پایگاه تریپ ادوایزر در میان سایت های مطرح گردشگری جهان بسیار شناخته شده است و گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به توصیه های این سایت عمل می کنند، ابراز داشت: در رتبه‌بندی این سایت برای اقامتگاه‌های گردشگری ویژگی‌هایی همچون منحصر به فرد بودن، امکانات رفاهی و غیره مطرح است.

وی ادامه داد : این وب سایت دارای بزرگترین جامعه گردشگری و میلیونها نظر کاربران درباره هتل ها ، رستوران ها، جاذبه ها و دیگر کسب و کارهای مرتبط با سفر در دنیا است.

مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  کاشان ابراز داشت : در حال حاضر 73 موسسه گردشگری درقالب واحدهای اقامتی ، پذیرایی و اقامتی با ظرفیت بیش از 2000 تخت به ارائه خدمات به گردشگران با سطح کیفی  بالا و برابر با استانداردهای گردشگری مشغول فعالیت هستند و از بین این تعداد حدود 27 واحد با ظرفیت 600 تخت در قالب خانه های تاریخی است  که با سرمایه گذاری بخش خصوصی به اقامتگاه سنتی تغییر کاربری داده شده است.

انتهای پیام/م

۳هتل سنتی کاشان در میان ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه برای سفرهای سال 2019

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.