سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

سپاه گام اساسی در محرومیت زدایی و اشتغال در اردبیل برداشته است

استاندار اردبیل گفت: سپاه گام اساسی در محرومیت‌زدایی و ایجاد پروژه‌های اشتغال در استان اردبیل برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در آئین کلید خوردن تکمیل و اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدا به صورت ویدئو کنفرانس در سالن سپاه اردبیل بیان کرد: در سایه تلاش‌های بی‌شائبه سپاه گام اساسی در محرومیت‌زدایی و ایجاد پروژه‌های اشتغال در استان برداشته شده است و با این امر شور و حال خاصی در بین مردم ایجاد شده که تلاش و زحمات سپاه شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: بی‌شک مسئولان استان با تمام توان و تلاش برای تکمیل پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدایی پیشگام هستند و با همکاری سپاه استان این پروژه‌ها در نزدیک‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدا و زودبازده سهم استان از کل پروژه محرومیت‌زدایی کشور است که بی‌شک این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و تحول عظیمی در محرومیت‌زدایی دارد.

بهنام جو بیان کرد: ایجاد امید در بین مردم با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدا و اشتغال یک اولویت اساسی است و در این زمینه سپاه استان پیشگام بوده و مسئولان استان نیز برای این امر آماده‌اند.

وی از برنامه‌ریزی برای پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه خبر داد و گفت: اقدامات خوبی انجام یافته و بی‌شک با برنامه‌ریزی اساسی شاهد ایجاد پروژه‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدا در منطقه هستیم.

انتهای پیام/ح

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدا و اشتغال در اردبیل

برچسب ها: مناطق محروم ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.