سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار ایترنتی در قوچان بازداشت شد

فرمانده انتظامی قوچان گفت: عامل کلاهبرداری اینترنتی از یک شهروند قوچانی توسط پلیس فتا قوچان بازداشت شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزارریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی اقدام به ثبت نام در دوره آموزشی در یک سایت جعلی کرده که پس از مدتی متوجه برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی خود می‌شود.

مصرخانی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی، یک متهم راشناسایی ودستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان در پایان عنوان کرد: شهروندان جهت پیشگیری از دسترسی‌ها و برداشت‌های غیر مجاز هرگز در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر روی لینک ناشناس کلیک نکرده و برنامه‌های خود را از سایت‌های آشنا و معتبر دانلود کنند.

شایان ذکر است پلیس فتا از کلیه کاربران میخواهد در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

انتهای پیام//ح. خ
 


دستگیری و شناسایی کلاهبرداری ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی
برچسب ها: سرقت ، قوه قضائیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.