سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۳ مدال رنگارنگ از آن کاراته کا‌های قمی

کاراته‌کا‌های استان قم در پایان رقابت نزدیک و نفس‌گیر با حریفان شرکت کننده در پیکار‌های سبک کیوکوشین قهرمانی کشور موفق به صید سه نشان طلا و برنز این پیکار‌ها شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،معرفی برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی سبک کیوکوشین KWF کشور در حالی انجام گرفت که این مسابقات بین قهرمانان برتر این سبک از استان‌های مختلف به میزبانی سالن وحیدیه شهریار با یکدیگر به رقابت پرداختند و سه مدال به نمایندگان قم اختصاص یافت.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و مسئولان این سبک، مسابقات سال ۱۳۹۷ قهرمانان کیوکوشین ایران در اوزان منهای ۶۵، ۷۵، ۸۵ و به اضافه ۸۵ کیلوگرم به انجام رسید و در پایان علاوه بر کاپ و مدال به قهرمانان برتر این دوره به ترتیب ۲۰ میلیون، ۱۰ میلیون و پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم این پیکار‌ها محمدصادق قنبری از قم با اقتدار مجوز حضور در دیدار فینال را کسب کرد، فینالی که برای رسیدن به مدال طلا در آن بهزاد خضری از آذربایجان غربی را نیز شکست داد تا نخستین مدال طلای این دوره از مسابقات را به نام خود و تیم قم ثبت کند، ضمن اینکه در این وزن محمدحسین رستمی دیگر نماینده قم به نشان برنز رسید.

در حالی که کاراته‌کا‌های استان‌های قم، تهران و لرستان مدال‌های طلای چهار وزن این مسابقات را به خود اختصاص دادند، اتفاق ویژه این بود که دو مدال از چهار نشان طلا به کاراته‌کا‌های قم اختصاص یافت و از بین تمامی شرکت کنندگان، کاراته‌کا‌های هفت استان موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

دیگر طلایی تیم منتخب قم در این پیکار‌ها محمدامین اسدی بود، کاراته‌کایی که برای رسیدن به مقام قهرمانی و نشان طلا در فینال این وزن برابر پویا کاشانی به برتری رسید و دومین طلای تیم قم را به ارمغان آورد، ضمن اینکه در دو وزن دیگر کاراته‌کا‌های تهران و لرستان قهرمان شدند و سهم قم دو طلا و یک برنز بود.

انتهای پیام /ح

قمی ها ۳مدال كاراته ايران را صيد كردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.