سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوندا ۵۰ سالگی خود را در استرالیا با مجموعه‌ای طلایی جشن گرفت

شرکت ژاپنی هوندا به مناسب ۵۰ سال فعالیت این شرکت در استرالیا مجموعه‌ای طلایی از محصولات خود را در این کشور به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ژاپنی هوندا در پنجاهمین سال تأسیس این شرکت مجموعه‌ای طلایی از محصولات این شرکت را در استرالیا در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

هومندا از سال ۱۹۶۹ در بازار خودرویی استرالیا حضوری مداوم و با قدرت دارد و در آستانه ۵۰ سالگی آغاز فعالیت این شرکت در استرالیا مسئولان هوندا تصمیم گرفتند مجموعه‌ای بسیار جذاب و دیدنی را تولید کنند. تمامی اعضای این مجموعه در نوع خود بی‌همتا بود و شاید هوندا دیگر هرگز مشابه آن‌ها را تولید نکند.

هر کدام از اعضای این مجموعه هوندا از لحاظ ساختار و مشخصات فنی با سایر تولیدات مشابه این شرکت تفاوت ندارند و آنچه باعث شده تا این حد این مجموعه خاص گردد، رنگ طلایی آن‌هاست. دو مدل از اسپرت‌ترین خودرو‌های هوندا با نام ان‌اس‌ایکس سوپرکار - NSX supercar و سیویک تیپ آر - Civic Type R برای حضور در این مجموعه ویژه انتخاب شده‌اند.


سه عدد از بهترین موتورسیکلت‌های ساخت هوندا نیز در این مجموعه حضور دارند و با طراحی خاصی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، بر زیبایی و اثرگذاری کلی مجموعه نیز افزوده‌اند. موتورسیلکت‌های سی‌بی‌آر ۱۰۰۰ آرآر فایربلید سوپربایک - CBR1000RR Fireblade superbike، سی‌آر‌اف ۴۵۰‌ال ئدرو - CRF450L enduro و سی‌ار‌اف ۵۰ کیدز فان بایک - CRF50F Kids fun bike موتورسیکلت‌های مجموعه ۵۰ سالگی هوندا در استرالیا هستند.


شرکت هوندا تولید مجموعه طلایی ۵۰ سالگی خود تنها به خودرو و موتورسیکلت بسنده نکرده و چمن‌زن اچ‌آر‌یو ۱۹ بوفالو - HRU19 Buffalo و ژنراتور برق ای‌یو‌۲۲‌آی - EU22i generator را نیز به عنوان دیگر تولیدات شرکت بزرگ هوندا با بدنه طلایی به داخل مجموعه ۵۰ سالگی آورده است.


هیرویوکی شیمیزو مدیرعامل هوندا استرالیا گفت: ما برای چگونگی برگزاری جشن ۵۰ سالگی هوندا در استرالیا بسیار فکرد کردیم و در نهایت بر سر ساخت تولیدات هوندا با بدنه طلایی به توافق رسیدیم. از آن جایی که مردم طراحی‌های خاص و ویژه داخل خودرو را زیاد دیدند، مهندسان ما تصمیم گرفتند به چنین طرح جسورانه‌ای اقدام کنند.


خبر ناراحت‌کننده برای آن دسته از ثروتمندانی که علاقه زیادی به جمع‌آوری مجموعه‌های خاص دارند، این است که هوندا اعلام کرد محصولات طلایی که شرکت که به مناسبت ۵۰ سال حضور هوندا در استرالیا است، صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و فروشی نیستند. باعث تعجب است که با وجود صرف هزینه بسیار زیاد برای تولید این محصولات طلایی، این شرکت علاقه‌ای به فروش آن‌ها ندارد.

در ادامه تصاویری زیبا از مجموعه طلایی هوندا مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: هوندا اولین موتورسیکلت هیبرید خود را معرفی کرد+ تصاویر


انتهای پیام/

مجموعه بی‌نظیر هوندا در تولد ۵۰ سالگی در استرالیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.