سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: کارمان در لیگ برتر سخت شده است/ سرمربی تیم ملی را باید آگاهانه انتخاب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تعدادی بازیکنان از ما جدا شدند به همین دلیل کارمان را برای ادامه لیگ سخت‌تر شده است.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: تعطیلات ۵۰ روزه لیگ برتر خیلی زیاد بود و همین موضوع باعث شد که دور از مسابقات باشیم، اما سعی کردیم که فرم بدنی بازیکنان را با برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه حفظ کنیم. یکسری از بازیکنان ما جدا شدند که این موضوع کارمان را برای ادامه لیگ سخت کرده است.

مهاجری بیان کرد: به نظرم مشکلاتی در بازی‌های نیم فصل دوم وجود دارد. همچنین برنامه ریزی جام حذفی درست نیست چرا که در یک طرف جدول فینالیست مشخص شده است، اما در سوی دیگر پرسپولیس باید ابتدا به مصاف پدیده برود و برنده این بازی با سپاهان رو به رو شود تا فینالیست دوم مشخص شود. به هر حال تیم داماش یک ماه فرصت دارد تا آماده فینال جام حذفی شود و این به ضرر تیم‌های پرسپولیس، پدیده و سپاهان است. ما بعد از اینکه در لیگ برتر بازی کردیم بلافاصله در جام حذفی به زمین مسابقه رفتیم و فشردگی بازی‌ها باعث شد از جام حذفی کنار برویم.

اشتباهات ناظر بازی را کدام مرجع قضایی رسیدگی می‌کند؟

مهاجری درباره محرومیت مربی و بازیکنان این تیم بیان کرد: انتقادی که از کمیته انضباطی دارم این است که مربی و چند بازیکن ما را محروم کرده است و در جواب اعتراض ما بیان کردند طبق گزارش ناظر بازی رای محرومیت را صادر کردند. به هر حال اگر ناظر بازی اشتباه کرده باشد کدام مرجع قضایی به این اشتباهات رسیدگی می‌کند.

سرمربی تیم ماشین سازی درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد، اما با کمبود بازیکن مواجه هستیم. توحید غلامی چند روز پیش عمل جراحی کرد و این بازیکن در نیم فصل دوم در اختیار نداریم و موسوی و بابایی هم از تیم ما جدا شدند، اما چند بازیکن شایسته داریم و امیدوار به نتیجه گیری در لیگ برتر هستیم.

بازیکنان ما با تمرکز بالا از سد استقلال خوزستان عبور می‌کنند

او درباره بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: شاید این تیم جنوبی در جدول رده بندی جایگاه خوبی نداشته باشد، اما بازی‌های تدارکاتی این تیم را پیگیری کردم و نتایج خوبی هم در این دیدار‌ها کسب کرده است. اگر بازیکنان ما تمرکز لازم را داشته باشند به طور حتم می‌توانیم تیم استقلال خوزستان را شکست بدهیم. ضمانتی در فوتبال وجود ندارد و اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست.

ما باید از دانش کی روش در فوتبال پایه استفاده می‌کردیم

سرمربی تیم ماشین سازی درباره عملکرد کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: رفتار مسئوولان فوتبال با کی روش درست نبود و باید بدرقه خوبی از این مربی صورت می‌گرفت. ما می‌توانستیم از دانش کی روش در فوتبال پایه مان استفاده کنیم، اما این کار را نکردیم و به طور حتم این موضوع به ضرر فوتبال ماست.

مهاجری درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کیست، گفت: مربیان خوبی از جمله علی دایی در فوتبالمان داریم، اما اگر قصد داریم مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی کشورمان بگذاریم باید آگاهانه این کار کنیم تا دچار مشکل نشویم. مربیان خارجی خوبی هم وجود دارند که می‌توانند در تیم ملی کشورمان به موفقیت دست یابند و باید مسئولان فوتبال هر چه سریعتر سرمربی جدید را انتخاب کنند تا تیم ملی به کارش ادامه بدهد.

او در پایان درباره قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا گفت: سرمربی تیم ملی قطر ۸ سال است که هدایت این تیم را برعهده دارد و آشنایی کاملی به نحوه بازی بازیکنان تیمش داشت. همچنین تیم ملی قطر برنامه ریزی چند ساله دارد و در نهایت با شایستگی توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. به هر حال تیم ملی کشورمان هم استعداد و پتاسنیل لازم را دارد که به موفقیت دست یابد.


بیشتر بخوانید: 

نصیرزاده: استوری‌های منتسب به پرسپولیس منجر به اخراج علوان زاده شد

علوان‌زاده به ماشین‌سازی تبریز پیوست

بازیکن پرسپولیس در آستانه پیوستن به ماشین سازی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.