سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاف رسانه معروف درباره کارلوس کی‌روش

رسانه مطرح اوله با انتشار گزارشی نوشت، قرار است کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به کلمبیا برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از فوتبال ایران خداحافظی کرد و به لیسبون پرتغال بازگشت تا روز سه شنبه با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد ببندد.

در همین باره رسانه مطرح اوله با انتشار گزارشی نوشت: رامون خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا روز جمعه (دیروز) تایید کرد که کی روش پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران به این کشور می‌رود تا قراردادش را تمدید کند. هنوز قراردادی امضا نشده، اما ۲ طرف (کی روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا) مذاکرات خوبی انجام دادند و قرار است کی روش این هفته راهی کلمبیا شود تا قرارداد را امضا کند.

اوله در ادامه نوشت: کی روش همراه با ایران در ۲ جام جهانی شرکت کرده و همچنین سرمربی تیم‌های ملی پرتغال و امارات بوده است و سابقه مربیگری در منچستریونایتد و عربستان را هم دارد!

گفتنی است، اوله در مورد کارنامه کی روش دچار گاف بزرگی شده است. مرد پرتغالی در قاره آسیا در کشور‌های ایران، امارات و ژاپن کار کرده و سابقه فعالیت در عربستان را ندارد و مشخص نیست دلیل رسانه مطرح اوله چه بوده است. پس از خروج کی روش از فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال کلمبیا و رامون خسرون درصدد عقد قرارداد ۴ ساله با او هستند و همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز تلاش می‌کند تا سرمربی خارجی دیگری را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم


انتهای پیام/

گزارش رسانه آرژانتینی درباره قرارداد کی روش با کلمبیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.