سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام:

مدیران اجرایی باروحیه جهادی نقشه دشمن را خنثی کنند

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت:تمام نقشه های استکبار جهانی برعلیه جهان اسلام و ملت ایران بایک سخنرانی مقام معظم رهبری نقش برآب می شود.

 به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مولوی احمد صارمی افزود: جمهوری اسلامی با حمایت از جبهه های مقاومت و مظلومان جهان ،وحشت به دل مستکبرین و ظالمان عالم انداخته وآنان از ترس و وحشت به دور خودشان دیوار کشیدندوامروز اسرائیل و آمریکا در مقابل مظلومان فلسطین اظهار عجز می کند.

وی ادامه داد: حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان جهان موجب باز شدن نور امیددر دل مسلمانان شده و بیداری اسلامی را به دنبال داشته است و خواب راحت را ازچشم دشمنان گرفته است .

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تصریح کرد: استقلال ،آزادی ،مردم سالاری دینی ،حاکمیت مردم برمردم و رهبری دینی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

مولوی صارمی با اشاره به فتنه های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم اقتصادی به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی است ومدیران باید با روحیه جهادی به ملت فهیم و رشید خدمت کنند و مشکلات وناامیدی را کاهش دهند.

وی گفت :مدیران اجرایی با برخورد جهادی و صمیمی مردم را راضی از ادارات برگردانند.

نماینده امام جمعه اهل سنت تربت جام تاکید کرد:مردم اهل سنت قدردان نعمات جمهوری اسلامی هستند و همراه با برادران تشییع خود برای پاسداری و حفظ و حراست از آرمان های انقلاب ،امام ،شهیدان و رهبری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادیش خواهند زدو یکبار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی با ولایت فقیه بیعت مجدد خواهند کرد.

انتهای پیام//ز.ج

مردم اهل سنت قدردان نعمات انقلاب اسلامی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.