سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۹۰ درصد مدارس لردگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد مدارس این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی احداث شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خالدی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون و با گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزون بر ۳۶۳ روستای این شهرستان دارای مدرسه است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد مدارس لردگان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی احداث شد.

خالدی با بیان اینکه آمار و ارقام خدمات انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته در سطح ملی و استانی قابل مقایسه با رژیم پهلوی نیست اضافه کرد: انقلاب اسلامی در شاخص‌ها و زیرساخت‌های مختلف زیربنایی، روبنایی، نیروی انسانی، آب، برق، گاز، تلفن، راه‌های ارتباطی، خدمات، رفاهیات، آموزش و پرورش، آموزش عالی، دانشگاه‌ها، مسکن و کشاورزی، و تحول در امور علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رشد چشمگیری در سطح کشور، چهارمحال و بختیاری و به ویژه شهرستان لردگان داشت.

وی گفت: به عنوان مثال، در رژیم سابق و حتی سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، پزشکان هندی در چهارمحال و بختیاری و لردگان حضور چشمگیری داشتند، اما در حال حاضر نه تنها خبری از پزشکان هندی نیست، بلکه علاوه بر چهارمحال و بختیاری، فقط از شهرستان لردگان سالانه حدود ۳۰ دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه‌ها می‌شود.

خالدی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و نیروی انسانی متخصص در چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان افزود: تسهیل در شرایط و تسریع در امور سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منطقه ضرورت دارد.

وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای حمایت از سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور، آماده همکاری با دولت و بخش خصوصی است.

لردگان با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش

۳۶۳ روستای شهرستان لردگان دارای مدرسه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.