سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ضرورت توجه به مبانی دینی و قرآنی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید محافل قرآنی، مبانی دینی و قرآنی را اجرایی و عملیاتی به نسل جوان تعلیم دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در آیین افتتاح مرکز قرآنیِ مسجد خاتم الانبیاء (ص) (راه چمان) گفت: اگر حساسیت‌های قرآنی مورد توجه قرار نگیرد، تشکیل محافل قرآنی اثر مطلوبی در جامعه نخواهد داشت بنابراین این محافل باید مبانی دینی و قرآنی را اجرایی و عملیاتی به نسل جوان تعلیم دهند.

حجت الاسلام عابدینی افزود: محافل و مراکز قرآنی باید اخوت دینی را تقویت کنند و در هر محله‌ای که ایجاد می‌شوند، آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق را کاهش و آمار ازدواج را افزایش دهند.

وی اضافه کرد: اگر نماز و دین در جامعه اقامه شوند، فحشا و منکر را از آن جامعه دور می‌کنند؛ صرفاً نماز خواندن نمی‌تواند ما را از فحشا و منکر دور نگه دارد و لازم است نماز را اقامه کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با تبریک فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در چهل سال گذشته توطئه‌های بسیاری کردند تا انقلاب اسلامی به این قدرت و عظمت دست پیدا نکند، اما هر بار شکست خوردند.

امام جمعه قزوین گفت: امروز به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده‌ایم که هیچ کمبودی در این زمینه نداریم و موشک‌های نقطه زن و دوربرد تولید می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بر توجه بیشتر مسئولان به معیشت مردم تأکید کرد و افزود: شاهدیم برخی به خاطر بی تدبیری و بی مسئولیتی کام مردم را تلخ می‌کنند در حالی که امروز باید با جدیت به معیشت مردم توجه کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، گفت:مسئولان نباید به اروپایی‌ها اعتماد کنند چرا که آن‌ها نیز مانند آمریکایی‌ها خیری به ما نمی‌رسانند و امام خمینی (ره) نیز همه این کشور‌های غربی را پلید می‌دانستند و اعتقادی به تکیه به این کشور‌ها نداشتند.

در پایان این مراسم از فعالان مسجد خاتم الانبیاء (ص) و این مرکز قرآنی قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

آیین افتتاح مرکز قرآنیِ مسجد خاتم الانبیاء (ص) قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.