سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرافکنی اماراتی‌ها پس از قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا

اماراتی‌ها در تازه‌ترین اتهام خود نسبت به قطری‌ها پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا این کشور را متهم به ارتباط با رژیم اشغالگر قدس کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال قطر نه تنها در جام ملت‌های آسیا توانست عنوان قهرمانی را بدست بیاورد بلکه در خلال این رقابت‌ها توانست تیم‌های عربستان و امارات را گلباران کند و همین اقدام باعث خشم اماراتی‌ها از تیم ملی فوتبال قطر شد.

در روز‌هایی که امارات و قطر سخت‌ترین چالش‌های سیاسی را سپری می‌کردند میزبانی جام ملت‌های آسیا به اماراتی‌ها رسید. انواع و اقسام کارشکنی در جریان جام ملت‌ها در راه تیم فوتبال قطر انجام شد اما و در نهایت این تیم توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شود.

رسانه اماراتی در تازه‌ترین اظهارات خود علیه مسئولان کشور قطر مدعی شد: پیام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به قطری‌ها برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشان از ارتباط نزدیک قطر و رژیم صهیونیستی می‌دهد.

این اتفاق در حالی است که سال گذشته سرود رژیم اشغالگر قدس در جریان رقابت‌های جودو امارات در حضور وزیر فرهنگ صهیونیستی در ابوظبی پخش شد و بازتاب گسترده‌ای در جهان عرب و کشور‌های ضد صهیونیست داشت و نتانیاهو این موضوع را یک اتفاق مهم خواند.

پس از این اتفاق دعوت محمد بن زاید ولیعهد امارات از "میری رگف" وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی برای بازدید از مسجد شیخ زاید بن سلطان از دیگر اتفاقاتی بود که رابطه امارات و رژیم اشغالگران نشان می‌داد.

با توجه به رویداد‌های فوق امارات بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، قطر را متهم به ارتباط با رژیم صهیونیستی کرد و به نوعی با این فرافکنی قصد دارد قهرمانی قطر و ناکامی امارات و عربستان را به فراموشی بسپارد.

امارات این بار قصد دارد با منحرف کردن افکار عمومی، خود و اقدامات ظالمانه مسئولیان سیاست مدارش را از هر گونه خطا و اشتباهی مبرا کند و تمامی اختلافات و اشتباهات را بر گردن قطر، دشمن قسم خورده خود بیاندازد. شاید بعد از روابط تیره و تار این ۲ کشور، هیزم بیشتری برای این آتش تفرقه فراهم کند.

تمایل ارتباط با کشور‌های عربی با هدف شکستن حلقه اتحاد ضد صهیونیستی از سوی مسئولان رژیم اشغالگر قدس وجود دارد. اما امارات و عربستان به عنوان پیشتازان این عرصه در سال‌های اخیر شناخته شده اند و بار‌ها با بیانیه‌های اعتراض آمیز حماس روبه رو شدند.

شکست امارات و عربستان در جام ملت‌های آسیا آن قدر سنگین بوده که از این پس باید منتظر دسیسه‌های بیشتری از نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا تا بحث‌های سیاسی در مورد این جام باشیم.


بیشتر بخوانید:

بازتاب شکسته شدن رکورد آسیایی علی دایی در رسانه ویتنامی

جام شیرین برای قطر و جام زهر برای امارات/ بررسی نمرات منفی یک میزبان بی‌لیاقت

برترین‌های جام ملت‌های آسیا معرفی شدند


انتهای پیام/

تخریب قطری‌ها به قصد تبرئه توسط امارات و سعودی‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید محمد مصطفوی
۱۳:۱۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
ما باید وضع اقتصادی خودمون رو سروسامون بدیم