سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین پلیس راه استان گیلان:

برای تردد در محور‌های کوهستانی گیلان داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضروری است

جانشین پلیس راه گیلان گفت: رانندگان و گردشگرانی که قصد سفر در محور‌های کوهستانی را دارند باید به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: به دلیل شرایط جوی و لغزنده بودن محور‌های کوهستانی، رانندگان و یا گردشگرانی که قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان را دارند باید به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی، تا ۴۸ ساعت آینده در نواحی جلگه‌ای استان نیز شاهد بارش باران خواهیم بود، بنابراین رانندگان باید برای جلوگیری از سوانح رانندگی با احتیاط بیشتری تردد کنند.

جانشین پلیس راه گیلان، از مصدوم شدن ۲۰ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۰ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

سرهنگ جابر صفاری گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از مهم‌ترین علت تصادف جاده‌های استان در شبانه روز گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

جانشین پلیس راه گیلان، با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، درحال حاضر ترافیک عادی است، از رانندگان خواست با پرهیز از رفتار‌های پرخطر از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محور‌های کوهستانی

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.