سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه ؛

فعالیت جگرکی‌ها سلامت شهروندان را تهدید می‌کند

مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : فعالیت جگرکی‌ها و فلافل فروشی‌های سیار در کرمانشاه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خدادادیان مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : دست فروشان و افراد دوره گرد از این نظر که در یک مکان مشخص استقرار ندارند و مدام در حال جابجایی می‌باشند، قابل نظارت و کنترل نبوده و از طرفی دیگر به دلیل نداشتن شرایط مناسب نگهداری مواد غذایی فاسدشدنی، معمولا اجناس با کیفیت پایین، بعضا غیرمجاز و یا حتی تاریخ مصرف گذشته را عرضه می‌کنند.

وی گفت : یکی از این مشاغل کاذب و تهدیدکننده مهم سلامتی ماشین‌ها و چرخی‌های عرضه کننده جگر هستند که متاسفانه مواد اولیه خود را از مکان‌های غیرمجاز و یا دام‌های مریض و یا مردار تهیه می‌کنند.

خدادادیان افزود : بعضی از فلافل فروشی‌های دوره گرد نیز، علاوه بر روغن سرخ کردنی اقدام به ریختن روغن ماشین و یا شربت معده داخل تابه خود می‌نمایند تا از تغییر رنگ و یا دود کردن روغن جلوگیری نمایند.

وی افزود : لذا به تمام همشهریان عزیز توصیه می‌شود، از خرید هرگونه موادغذایی از افراد دوره گرد و یا دستفروش جدا خودداری نموده و هرگونه مورد مشکوک را با شماره ۱۹۰ به بازرسان بهداشتی اعلام نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

دست فروشان و افراد دوره گرد قابل نظارت و کنترل نیستند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.