سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری تردد در محور اندیکا-شهرکرد

رئیس پلیس راه خوزستان از بازگشایی محور اندیکا - شهرکرد که هفته گذشته به علت خطر ریزش کوه و سقوط بهمن مسدود شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسدود شدن محور اندیکا - شهرکرد و شهرکرد - اندیکا از هفته گذشته برای تردد تمام خودروها گفت: از عصر روز گذشته این محور تنها برای تردد خودروهای سبک باز و همچنان تا امروز شنبه برای تردد اتوبوس ها مسدود است.

رئیس پلیس راه خوزستان همچنین به تخریب پل محور رامهرمز - بهبهان اشاره کرد و گفت: این پل در بارندگی روزهای اخیر تخریب شده ولی مسیر این محور دو بانده بوده و تنها قسمت کوتاهی از یکی از باندها دچار تخریب شده است.

وی افزود: اکنون تردد خودروها از سمت مخالف باند تخریب شده به صورت رفت و برگشت انجام می شود که تاکنون مشکل خاصی برای تردد ایجاد نکرده است.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: بیشتر این مسیر دوطرفه بوده و امیدواریم با بازسازی پل تخریب شده به زودی خودروها در مسیر اصلی خود در دو باند تردد کنند.

رییس پلیس راه خوزستان اذعان داشت: در حال حاضر تردد در تمامی جاده های خوزستان برقرار است و انتظار می رود شهروندان برای سفربه شهرهای شمالی استان تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

محور اندیکا - شهرکرد و شهرکرد - اندیکا که در معرض خطر ریزش کوه و سقوط بهمن بود از هفتم بهمن ماه برای تمام خودروها مسدود شد اما این مسیر اکنون برای تردد خودروهای سبک باز بوده و قرر است برای اتوبوس ها نیز امروز شنبه باز شود.

در روزهای اخیر بارش های شدید برف و باران خطر ریزش کوه در جاده های کوهستانی شمال و شمال شرق خوزستان را بیشتر کرده است.

همچنین افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه نیز احتمال آبگرفتگی را در برخی از جاده های خوزستان بیشتر کرده است.

انتهای پیام/گ

بازگشایی تردد در محور اندیکا-شهرکرد

برچسب ها: پلیس راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.