سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیمای مرکز زنجان همراه با مردم در دهه مبارک فجر

در ایام الله دهه مبارک فجر صدا و سیمای زنجان با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب میهمان زنجانی‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، دهه فجر امسال که مقارن شده با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حلاوت خاصی به این ایام بخشیده و مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی در حالی چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند که شاهد استحکام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های همه جانبه استکبار جهانی با آن می‌باشد از این رو صداوسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه ریزی گسترده و متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته انجام داده است.

طلوع ۴۱ عنوان ویژه برنامه‌ای است که در شبکه اشراق تدارک دیده شده است، این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد با حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به همراه خانواده هایشان اجرا شده و شامل آیتم‌هایی همچون مسابقه، نمایش طنز، موسیقی می‌باشد.

دیگر برنامه سیما «انقلاب نغمه لری» نام دارد که در آن موسیقی‌های درخواستی بینندگان مربوط به سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای تجدید خاطرات آن دوران پخش خواهد شد، این برنامه که هر شب به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن خواهد رفت و شامل آیتم گزارش مردمی نیز می‌باشد.

انقلاب واژه لری یکی دیگر از ویژه برنامه سیما است که هر شب به مدت ۱۰ دقیقه میهمان خانه‌های گرم مخاطبان خواهد بود. دراین برنامه قرار است شعر‌های انقلابی سروده شده با حضور شاعران به تصویر کشیده شود.

شبکه اشراق برای شهرستان‌ها نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده و قصد دارد در ۷ برنامه ۴۵ دقیقه‌ای با عنوان «فجر انقلاب» به شهرستان‌های استان نیز سفر کرده و حال و هوای این ایام را در شهر‌های استان به تصویر بکشد.

این معاونت برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب نیز برنامه‌های متعدی تولید و پخش کرده و خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های مستند با عناوین «۵۱ سالگی»، «برکت»، «افق»، «رهیافت سلامت»، «اوج»، «سنگ و خاک» و «دستاورد» و همچنین فیلم‌های کوتاهی با عناوین «عکاس ۱۷۰»، «انقلابی» و «بازار» اشاره کرد.

علاوه بر این سایر برنامه‌های روتین و تأمینی سیما نیز به ایام مبارک اختصاص داده شده است.

 معاونت صدا نیز همگام با سیما برنامه ریزی ویژه‌ای را برای دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده است .


انتهای پیام /ک


تهیه و پخش ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر ازصدا و سیمای مرکز زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.