سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز سیمرغ جشنواره فجر بر فراز آسمان شیراز

شورهجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در رگ های فرهنگ شیراز جاری شده است و مخاطبان سینما از امروز می توانند در این جشن سینمایی شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجرشیراز اعلام کرد: تمام سالن‌ها برای برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده شده‌اند و سیستم صوتی و تصویری آن‌ها کنترل شده است؛ همچنین همه فیلم‌ها به جشنواره رسیده‌اند و دو فیلم هم در پرواز بعدی به شیراز خواهند رسید.

وی، درباره بهبود کیفیت تالار حافظ عنوان کرد: پرده تالار حافظ و سیستم ویژه صوتی آن نصب شده است و مردم امسال فیلم‌ها را با کیفیتی متفاوت در این تالار خواهند دید.

خباز ابراز داشت: تمام بلیت‌های پردیس گلستان و بیش از نود درصد بلیت‌های هنرشهرآفتاب به اتمام رسیده و نزدیک به ۷۰ درصد بلیت‌های تالار حافظ به فروش رفته است و ۳۰ درصد باقیمانده نیز با اطلاع رسانی تیم اجرایی به زودی به فروش خواهد رسید.

وی، در زمینه افزوده شدن سانس‌های فوق العاده نیز اظهار کرد: از همین امروز سانس‌های فوق العاده آغاز شده است و فیلم مسخره باز در سانس فوق العاده ساعت ۱۹ در پردیس گلستان اکران خواهد شد.

خباز با اشاره به افزوده شدن چهار فیلم طی بیست و چهار ساعت گذشته به این جشنواره ابراز داشت: طی یک روز گذشته فیلم درخونگاه، حمال طلا، معکوس و روز‌های نارنجی به جشنواره هجدهم شیراز افزوده شده است و دو عنوان دیگر نیز در روز‌های آینده اضافه خواهد شد.

مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز بیان کرد: پیش بینی می‌شود برخی فیلم‌ها همچون متری شش و نیم، زهر مار، مسخره باز و ماجرای نیمروز ۲ با توجه به استقبال در فروش اولیه به اکران فوق العاده برسند که زمان و مکان آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
انتهای پیام/م

شور سیمرغ در نخستین روز دهه فجر به شیراز رسید

برچسب ها: فیلم فجر ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.