سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی، اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:

شهرستان مهریز معدن ابتکارات است

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: نمایشگاه دستاورد‌های مهریز نشانه ابتکارات و رویکرد حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی زینی وند، معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی شهرستان مهریز گفت: محصولات مهریز دارای تنوع و گوناگونی خاصی است که می‌توان با ابتکارات مردم مهریز در فضای مجازی تبلیغ شود و همه استان‌ها نیز از آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید به جوانان اعتماد کرد و تصدی امور مختلف را به آن‌ها واگذار کرد تا با کمک آن‌ها رویکرد‌های جامعه را مطابق میل خود پیش برد.

زینی وند افزود: همه استان‌ها باید از شهرستان مهریز الگو بگیرند تا شاهد شکوفایی اقتصاد و موفقیت آن‌ها نیز در عرصه حمایت از کالای ایرانی باشیم.

وی گفت: هر کشوری مشکلاتی دارد اینکه چگونه با آن‌ها برخورد کنیم مهم است مشکل الان کشور ایران اقتصادی است و راه حل آن اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه ابتکاری مردم شهرستان مهریز است.

زینی وند ادامه داد: فرماندار مهریز پرتلاش و پیگر مسایل ابتکاری شهرستان هستند و این باعث شده این نمایشگاه به عنوان ابتکار عمل مهریز در کارنامه این شهرستان ثبت شود.

انتهای پیام/ص

افتتاح نمایشگاه دستاورد های مهریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.