سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

۲۲ بهمن قدرتمان را به رخ جهان می‌کشیم

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: ۲۲ بهمن قدرتمان را به رخ جهان می‌کشیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن تبریک ایام دهه فجر به امام عصر رهبر معظم و مردمگفت: آماده باشید برای ۲۲ بهمن قدرت مان را به رخ جهان بکشیم و به ترامپ و دنیا نشان بدهیم روی پای خود ایستاده ایم و تحریم نمی‌تواندما را از پای درآورد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: منافقین وآمریکائی‌ها همواره تبلیغ می‌کردند نمی‌گذاریم انقلاب دهه اول را هم ببیند و ترامپ می‌گفت: نمی‌گذاریم دهه فجر را جشن بگیرند و به کوری چشم آن‌ها دهه چهلم را جشن می‌گیریم و قدرت اسلام را به آن‌ها نشان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما ولایت داریم وحدت داریم و از خدا می‌خواهیم دشمنان را ذلیل و خوار کند و جمهوری ایلامی ایران و محور مقاومت را مشمول رحمت خود قرار دهد.

فداکاری چهل سال پیش امام و علما و مردم باعث این قدرت جدید و یکپارچه اسلامی شد

امام جمعه اراک ادامه داد: فداکاری چهل سال پیش امام و علما و مردم باعث ایجاد یک قدرت جدید و یکپارچه اسلامی قدرتمند در دنیا شد که بزرگترین کار ممکن بود وبا پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام ولایت، اسلام قرآن و اسلام مردم سالاری دینی را در دنیا ایجاد کرده ایم نه اسلام دیکتاتور‌ها ونه اسلام آمریکایی و این کار بزرگی است.

وی بیان کرد: پیامبر در جنگ خندق به سلمان فرمودند: مردان فارس علم را اگر در ثریا هم باشد دست خواهند یافت و امروز فرزندان سلمان زمان خمینی کبیر قیام به حق کرده اند وملت بزرگ ایران ندای مرد قیام کننده از قم را لبیک گفته اند و این نمونه‌ای است از حکومت حضرت مهدی و آغازی برای قیام امام زمان عج است و همه مردم منتظر طلوع خورشید حقانیت از مکه هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه قم در احادیث اظهار کرد: از ۱۰۰ کشور در قم طلبه داریم وعلوم قرآن و جهان اسلام از شهر قم منتشر میشود و این نفس قدسی علما و بزرگانی است که از اراک به قم هجرت کرده اند و اگر جوانان ما این راه را ادامه بدهند قدرتی در جهان اسلام به وجود خواهد آمد که کسی جرات جسارت نخواهد داشت.

حکومت ما حکومت مسئولیت پذیری و حکومت تعهد است

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت مسئولیت پذیری و حکومت تعهد است باید بامسئولیت پذیری و دوری از فساد به مردم خدمت کنیم و باید احساس وظیفه و مجاهدت سیاسی، علمی و اقتصادی به دور از فحشا و منکرات داشته باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: ما حضرت زهرا، ولایت و وحدت داریم و از خدا می‌خواهیم دشمنان را ذلیل و خوار کند و جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را مشمول رحمت خود قرار دهد و بین ما و حضرت زهرا و اهل بیت جدایی نیاندازد و ما را مورد شفاعت حضرت زهرا قرار دهد

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.