سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمن‌ها بازوی فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: سمن‌ها بازوی فرهنگ‎سازی برای حفظ محیط زیست هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست هم اندیشی مدیرکل و مسئولان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با نمایندگان تشکل‌های زیست محیطی استان، در شهرکرد برگزار شد.

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: سمن ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازوی فرهنگ سازی و حلقه ارتباط بین دولت و مردم، از نقش غیر قابل انکاری در تحقق شعار ۸۰ میلیون محیط بان برای دستیابی به توسعه پایدار برخوردارند.

وی افزود: مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست مانند خشکسالی‌های مداوم و تغییر اقلیم، زوال و خشکیدگی گونه‌های گیاهی، و گرد و غبار، ناشی از بی مهری‌های گذشته نسبت به محیط زیست است.

احمدی، تعامل هر چه بیشتر با سمن‌های زیست محیطی برای توسعه آموزش و ارتقای فرهنگ حفاظت و صیانت از محیط زیست را مؤلفه اصلی برای حل مشکلات این بخش بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش آگاهی، حساسیت، دغدغه و مسئولیت پذیری مردم نسبت به مسائل محیط زیست و عرصه‌های خدادادی و طبیعی، و با همدلی و مشارکت مردمی، مشکلات این حوزه رفع و نتایج خوبی حاصل شود.

نمایندگان تشکل‌های زیست محیطی هم در این نشست، مسائل، موضوعات و دغدغه‌ها و همچنین مطالبات خود در رابطه با حفاظت محیط زیست را مطرح کردند.

انتهای پیام/ش

هم اندیشی با سازمان‎های مردم نهاد برای حفاظت از محیط زیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.