سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار غیب‌پرور در هشتمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله افسریه:

استمرار انقلاب اسلامی از دروازه‌های آمریکا و اروپا نمی‌گذرد/ عناصر فاسد باید از بین بروند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر خود را باور کنیم و عناصر فاسد را قاطعانه از بین ببریم، انقلاب با سرعت بیشتری حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در هشتمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله افسریه با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) و همه مسلمین به ویژه شیعیان ساحت حضرت زهرا (س) را گرامی می‌دارند، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) اول مدافع حریم ولایت هستند و یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان مقاومت در جبهه حق است در زمانی که حق مظلوم واقع شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) هر کسی پای امیرالمومنین (ع) ایستادگی نمی‌کرد، ادامه داد: کانون‌های قدرت و ثروت چشم‌ها را کور کرده بودند و بسیاری از کسانی که همراه پیامبر (ص) بودند، تطمیع و مرعوب شده یا منافع دنیوی آن‌ها اقتضا می‌کرد که به ناحق حضرت علی (ع) را یاری نکنند.

سردار غیب پرور عملکرد حضرت‌زهرا (س) را سرمشق رفتاری در این دوران دانست و یادآور شد: اگر قرار باشد که از ایشان درس بگیریم، باید حدیث مقاومتشان را در اوج دشمنی‌ها با اهل بیت (ع) بیان کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با افتخار و گردن فرازی و مقاومت گذشته است، اظهار کرد: مردم در طول این سال‌ها با مطالبه ارزش‌های دینی، پای این خواسته و ایستادگی‌ها مردانه عمل کردند.

سردار غیب پرور خطاب به خانواده‌های شهدا و مردم گفت:‌ای کاش در عصر امیرالمومنین (ع) بودید تا ایشان ۲۵ سال خانه نشین نمی‌شدند و حضرت زهرا (س) در بستر بیماری نمی‌رفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب‌های دیگر تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقابل انقلاب‌های دیگر جهان سه تفاوت عمده دارد که نخستین آن وجود رهبر دینی و الهی، دوم نگاه اعتقادی و مکتبی و سوم، مردمی بودن انقلاب است.

وی افزود: امام خمینی (ره) مردم را خوب فهمید و در مقابل هم مردم امام را خوب درک کردند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه انقلاب‌های مختلفی مانند انقلاب کبیر فرانسه، اکتبر ۱۹۱۹ روسیه و انقلاب بزرگ چین تا به حال رخ داده، تاکید کرد: هیچ کدام یک از این انقلاب‌ها رهبر دینی نداشتند و این انقلاب نورانی و قدسی تحفه‌ای ممتاز از سوی خداوند برای مردم و آحاد آزادگان جهان است.

وی با بیان اینکه این انقلاب رهبری دارد که عمرش را وقف اسلام کرد، یادآور شد: معمار بزرگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای را برای خودش نخواست و عمر خود را وقف اسلام کرد و آب خوشی از گلویش پایین نرفت.

سردار غیب پرور ادامه داد: امام خمینی (ره) مدت‌ها تبعید شد و دور از خانواده تحت حکومت حسن البکر و صدام در نجف اشرف اقامت داشت و با وجود زندگی ساده، افقی را می‌دید که بر فتح و نصر اسلام عزیز دلالت می‌کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بقیه انقلاب ها چنین رهبری نداشتند، اظهار کرد: رهبران انقلاب‌های دیگر برای قدرت‌های حزبی و گروهی فعالیت می‌کردند، اما امام خمینی (ره) اسلام را می‌خواست و در این راه همه چیزش را نثار کرد.

وی زورگویی را عامل از بین رفتن انقلاب روسیه دانست و گفت: مردم روسیه حکومت شان را فقط تحمل می‌کردند و در آن کشور مخالفان کمونیسم جایی نداشتند؛ به علاوه در انقلاب‌های دیگر هم چنین اتفاق‌هایی افتاد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه دشمن پس از انقلاب اسلامی آرامش را از ما گرفت، یادآور شد: این مردم بودند که پای انقلاب ماندند و دشمنان و منافقان آن‌ها را در کنار بزرگان و علمای کشور به شهادت رساندند.

وی گفت: لعنت خدا بر منافقین که با جیره خواری آمریکا دستانشان به خون ملت آغشته شد و به ملت خیانت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: یاد شهدا ذهن‌ها را غبار روبی می‌کند و یادآور ایستادگی مردم با ولایت است که این مقاومت همچنان ادامه دارد.

سردار غیب پرور تاکید کرد: انقلاب اسلامی صاحبی دارد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

وی ادامه داد: مگر همه چیز دست آمریکای خبیث و رژیم غاصب توطئه گر قدس است؟ مردم او انقلاب صاحب و امامی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهیدان و رزمندگان و خانواده‌هایشان ثروت‌های معنوی هستند که خدا بر ایستادگی آن‌ها مباهات می‌کند، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی همین مقاومت است.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه من و همه مسئولان هم باید ایستادگی کنیم، تاکید کرد: وای بر مسئولینی که مقامشان را به چشم تحفه می‌بینند و بر سر سفره انقلاب و شهیدان خیانت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: استمرار انقلاب اسلامی از دروازه‌های آمریکا و اروپا نمی گذرد.

وی ادامه داد: کشور ما با ۴۰ سال ایستادگی، پیروزی‌های بی نظیری را کسب کرد و عالم به چشم احترام مردم ایران را می‌نگرد؛ زیرا مقابل آمریکا ایستاده اند.

سردار غیب پرور افزود: آمریکایی‌ها به حق عصبانی هستند؛ زیرا ملت ایران با برداشتن نقاب شان آبرویی برای آن‌ها باقی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه هر وقت روی پایمان بایستیم، دشمن کم می‌آورد، یادآور شد: چندین رئیس جمهور آمریکا تا به حال ملت ایران را به براندازی انقلاب اسلامی تهدید کرده اند و هیچ کدام راه به جایی نبردند و به قول رهبر معظم انقلاب، خوراک مار و مور شدند.

سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه مسئولان بدانند بزرگترین ثروت ما دو کشور است، گفت: خدمت صادقانه به این مردم بر تمام مسئولان واجب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مردم استحقاق این تورم را ندارند؛ کشور ما فقیر نبوده و به لحاظ سرمایه‌های انسانی و وجود نخبگان و تحصیل کرده‌ها بسیار قوی است.

سردار غیب پرور در پایان تصریح کرد: اگر خود را باور کنیم و عناصر فاسد را قاطعانه از بین ببریم، این انقلاب با سرعت بیشتری حرکت می‌کند و اگرچه مشکلات موانعی ایجاد می‌کنند، اما انقلاب اسلامی راهش را ادامه می‌دهد، زیرا مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی (عج)، صاحب ماست.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.