سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست نقد و بررسی کتاب اردوگاه اطفال

به مناسبت کنگره ۶۵۰۰ شهید، نشست نقد و بررسی کتاب اردوگاه اطفال به نویسندگی احمد یوسف زاده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه ا نشست نقد کتاب اردوگاه اطفال به مناسبت کنگره ۶۵۰۰ شهید و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: بیش از ۸۰ عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر استان در این نشست شرکت کردند.

وی افزود: نقد و بررسی یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و کنگره ۶۵۰۰ شهید بهانه‌ای شد تا کتاب اردوگاه اطفال را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهیم و پس از مطالعه نقد و سوالات خود را در نشستی با نویسنده این کتاب مطرح کنند.

روحی گفت: کودکان و نوجوانان باید کتاب بخوانند و مطالعه کنند تا در آینده در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشند.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: "اردوگاه اطفال" در ادامه کتاب "آن بیست و سه نفر " به رشته تحریر درآمده و تقریظ مقام معظم رهبری را نیز به همراه دارد. این کتاب روایت دو سال خاطره از اتفاقات تلخ و شیرین و حماسه‌های باورناپذیر است که آفرینندگان آن نه ارتشی‌های سرد و گرم چشیده بودند و نه پاسدار‌های جان بر کف، بلکه اسیران نوخاسته‌ای بودند که حزب بعث از اردوگاه‌های اسرا انتخاب و به آن بیست و سه نفر ملحق کرد تا برنامه تبلیغ علیه ایران را با حربه "کودکان جنگ" ادامه بدهد

انتهای پیام/ی

نقد و بررسی اردوگاه اطفال در کرمان

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.