سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور شعب بانک ملی استان؛

پرداخت ۹۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان آذربایجان غربی

مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی گفت:در 10 ماهه گذشته بیش از ۹۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حبیب اله غالب مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی گفت: بانک ملی از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه، ۸۵ درصد از منابع خود را در بخش های مختلف از طریق تسهیلات به متقاضیان اعطا کرده است.

وی ادامه داد:در سال ۹۶، ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود و این در حالی است که تنها در ۱۰ ماهه سالجاری ۹۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است.

 مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی با اشاره به پرداخت وام ازدواج ، افزود:در صورت تکمیل نبودن مدارک مورد نیاز، حداکثر بازه زمانی دریافت وام ازدواج یک ماه است و در صورت آماده بودن تمامی مدارک متقاضیان میتوانند در کوتاه ترین زمان وام خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اقدامات بانک ملی در راستای احیای واحد های تولیدی ادامه داد:تملیک واحدهای تولیدی دارای بدهی به بانک آخرین گزینه ما بوده و طبق سیاست های دولت تمامی تلاش خود را برای مساعدت و بازگرداندن این این واحدها به چرخه تولید انجام می دهیم.

غالب بیان کرد:متاسفانه افکار عمومی بانک ها را مقصر غیرفعال شدن واحدهای تولیدی می دانند و این تفکر به طور کلی اشتباه است چراکه بانک تنها یک عامل و شاید کمتر از ۲۰ درصد در تعطیلی واحدهای تولیدی نقش داشته باشند.

 مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان غربی گفت:نرخ سود تسهیلات توسط بانک مرکزی تعیین می شود اما به عقیده بنده تولید و کشاورزی باید تسهیلات متفاوتی نسبت به بازرگانی و خدمات داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت تسهیلات در آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.