سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش پیاده روی ویژه خانواده های پرسنل شرکت سنگ آهن بافق

همایش پیاده روی ویژه خانواده های پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، همایش پیادروی که از سوی باشگاه ورزشی آهن بافق و امور بانوان آن برگزار شده بود، شرکت کنندگان مسیر ورودی برکه ماریتا تا پارک تفریحی آهنشهر و سپس سالن ورزشی امام علی (ع) را پیاده روی کردند.

علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این همایش طی سخنرانی با آرزوی سلامتی و تندرستی برای بانوان شاغل شرکت و خانواده‌های پرسنل آن گفت: ورزش نقش بسزایی در جلوگیری از بروز بیماری‌ها و کاهش هزینه‌های درمان دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن، پیشنهاد شد مشابه آن برنامه‌ای برای بانوان شاغل، همسران و دختران پرسنل شرکت سنگ آهن برگزار شود و به هیئت مدیره باشگاه آهن نیز اعلام نمودیم تا هر ۲ هفته یکبار این برنامه بصورت سالیانه انجام گیرد.

رحیمی بافقی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن بافق ۶ هزار نفر نیروی شاغل دارد که نزدیک به ۹۸ درصد آنان متاهل هستند، گفت: امیدواریم با استقبال خانواده‌های آنان شاهد حضور پررنگ بانوان شاغل، همسران و فرزندان دختر پرسنل شرکت در این همایش باشیم.

وی امکانات شرکت سنگ آهن در بحث ورزش را بسیار خوب دانست و از خانواده‌های پرسنل شرکت خواهان شد تا همسران خود را تشویق به ورزش و استفاده از این امکانات کنند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همچنین با خیر مقدم به رئیس اداره ورش و جوانان شهرستان بافق و تبریک انتصاب وی، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت بانوان از ایشان نشان دهید که انتخاب بانوان و قرار گرفتن در چنین جایگاهی نه تنها خللی در کار‌ها ایجاد نمی‌کند، بلکه رویکرد ورزش شهرستان را موفق‌تر خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه رویکرد و الویت من در ورزش پرسنل شرکت است، تاکید کرد: هر گونه هزینه در بحث ورزش پرسنل شرکت و خانواده‌های آنان درآمدزایی است و رویکرد اول برنامه ریزی برای ورزش پرسنل، خانواده‌ها و فرزندان آنان است.

رحیمی بافقی هزینه درمان پرسنل شرکت در سال گذشته رابیََش از ۲۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در مقابل هزینه ۳ میلیاردی شرکت برای ورزش، این رقم ۸ برابر است.

وی برنامه ریزی برای رفع اشکالات ورزشی و ایجاد برنامه‌های شاد و مفرح را با توجه به علاقه همگان به ورزش، سبب استقبال بانوان شاعل، همسران و دختران آن دانست.

رحیمی بافقی اظهار کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و باشگاه آهن در سال ۹۸ با رویکردی متفاوت و توجهی ویژه به ورزش پرسنل و خانواده‌های آنان کار خود را ادامه خواهد داد.

وی ضمن تشکر از هیئت مدیره باشگاه آهن خواهان شد، توجه جدی و برنامه ریزی برای ورزش پرسنل شرکت و خانواده‌های آنان را بیشتر مدنظر قرار دهند.

مدیر عامل شرکت کمک به ورزش شهرستان را از برنامه‌های شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: باشگاه سنگ آهن آنچه در توان باشد را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه سنگ آهن و باشگاه آهن متعلق به شهرستان است و تمام آن برای مردم بافق است، تصریح کرد: شرکت سنگ آهن خود را جدا از بافق و مردم آن نمی‌داند و همانطور که نسبت به ورزش پرسنل و خانواده‌های آنان حساسیت دارد نسبت به ورزش شهرستان نیز این دغدغه را داریم و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم به قید قرعه کشی به شرکت کنندگان همایش جوایزی نفیسی، چون ۵ دستگاه دوچرخه و وسایل ورزشی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش پیاده روی ویژه خانواده های پرسنل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.