سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید بیش از ۱۰ محصول در مرکز توسعه نرم افزار‌های موبایلی دانشگاه خلیج فارس

مرکز توسعه نرم افزار‌های موبایلی زیر مجموعه مرکز کارآفرینی و نو آوری دانشگاه خلیج فارس تا کنون بیش از ۱۰ محصول ارائه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دهقان عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس گفت: در سه سال گذشته من به تنهایی فعالیت داشتم، اما اکنون شش ماه است که به همراه تیمی ۱۲ نفره در زمینه توسعه نرم افزار‌های موبایلی و بازی سازی برای دو سیستم عامل اندروید و ios کار می‌کنیم.

وی افزود: در این مرکز طرح‌هایی را که دانشجویان دارند تحلیل و بررسی می‌کنیم و تیم‌ها شروع به کد نویسی می‌کنند و پس ازساخت برنامه‌ها آن‌ها را برای فروش در معرض دید کاربران قرار می‌دهیم.

دهقان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۰ محصول ارائه شده است، ادامه داد: از جمله این محصولات می‌توان به اذان پلاس، هایپر نیوز، حلول، بازی لودو ستار و دو اپلیکیشن آموزش زبان اشاره کرد که اَپ اذان پاس جزو ۵ اَپ برتر حوزه مذهبی شده است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه امسال صد هزار دلار درآمد از راه تولید اپلیکیشن و بازی کسب کرده‌اند، تاکید کرد: پذیرای افراد مستعد که به صورت شخصی یا تیمی در زمینه تولید محصولات نرم افزاری کار می‌کنند، هستیم و از آن‌ها می‌خواهیم در صورت تمایل در این مرکز حضور یابند.

وی همچنین از افراد علاقه‌مند دعوت کرد در دوره‌های اندروید و ios مرکز بین المللی توسعه نرم افزار‌های موبایلی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

مرکز بین المللی توسعه نرم افزار‌های موبایلی ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.